bruine afschijding

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,
ik heb even een vraag.
Maandag was de kruitvat ovutest positief dinsdag of woensdag (weet het niet meer precies) wat roze afschijding (2 keer) gehad. en nu vandaag bruine afschijding. Zou het een innesteling kunnen zijn of is het daarvoor nog te vroeg?

liefs

hoi meid!

Ik wil je niet ontmoedigen maar ben van de week eens gaan opzoeken over innestelingsbloed.. en dit schijnt heeel weinig voor te komen dat je tijdens de innesteling (oud) bloed verliest.. Ik denk namelijk ook iedere keer dat dat zo is..

Of het te vroeg is weet ik niet ik heb er geen ervaring mee..
Misschien kan iemand anders je dat vertellen..

Duim voor je! ********

Liefs Renate

Ik lees toch toch best veel vrouwen een beetje bruin bloed verliezen, op de meeste sites staan bij het stukje bevruchting ook iets over een kans op innestelingsbloeding. site van babybytes staat zelfs dat het bij 1 op de 3 vrouwen voor komt. vind best veel...niet elke vrouw maar toch!
Ik heb het zelf afgelopen dinsdag bij het afvegen 2x bruine prut gehad...weet niet of innetsling was...we zullen zien. weet wel dat ik de week ervoor me ei had dus denk niet dat zo snel kan innestelen...maar weet niet zeker.
succes duim voor je!
liefs

Beste proudmommy2 ik wil je niet ontmoedigen. Maar innestelingsbloed lees je op sites dat dat na 10-14 dagen komt. (ongeveer dezelfde tijd dus als je menstruatie). Persoonlijk heb ik hier laatst ook mee gahannist en vandaag de test was negatief. Ik heb dit met een verloskundige besproken, maar deze zegt dat dee kans op innestelingsbloed is geweest wel... Dus ja... wat het echt is , ik heb geen idee. Ik hoop voor je dat het een positieve uitslag geeft. liefs,cu2heleen

Hai meid,

Wat verwarrend hé?! Ik weet het helaas ook niet zeker maar ik begreep dat een innesteling ongeveer plaats vind een weekje na bevruchting.... Dus dit zou wel wat vroeg zijn enne....elk lichaam is helaas weer anders. Ik denk dat je maar gewoon moet afwachten, hoe vervelend dat ook is. Ik hoop voor je dat het allemaal positief uit pakt!!

Laat je niet gek maken (makkelijker gezegd, dan gedaan)

Sterkte!! Lieve knuff Lynn.

Bedankt allemaal voor de reacties.
Ik ben er achter wat de afschijding is. Ben helaas alweer tevroeg ongesteld. Was er net iets meer dan een week vanaf zeg BAH BAH BAH... Op naar de volgende ronde.. Nou ja eerst maar eens mijn cyclus weer in orde krijgen..

Jeetje, wat vervelend en wat snel alweer! Om gek van te worden! Maar laat je niet ontmoedigen, komt allemaal goed!! Ik hoop dat je cyclus gauw weer op orde is zodat je wat makkelijker van je eigen lichaam op aan kunt...... Rare wezens zijn wij eigenlijk toch?!!

Succes meid! Liefs Lynn

Terug
Bovenaan