Bruine bloed drupt eruit

<p>Hoi allemaal,</p><p>Vorige week zaterdag had ik al heel veel bloed verlies, en ben ik een hematoom verloren. Verloskundige kon toen ook niet veel voor me betekenen en kreeg die dinsdag meteen een spoed echo, kindje was gegroeid tenopzichte van echo week eerder en hartje klopte nog. </p><p>Nu heb ik sinds gisteren ineens echt super veel bruine afscheiding, eerst alleen met afvegen maar sinds vannacht drupt het ook in het toilet en zit het in me maandverband... Iemand die dit herkend? Ondanks de 2 echo's ga ik uit van het ergste... Ben morgen 10 weken zwanger. Had woensdag al termijnecho gepland staan, bel morgen sowieso de verloskundige. </p>
 
Hoi, ik heb in het begin ook wat bruinverlies gehad. Mijn VK vertelde dat ze zich totaal geen zorgen maakte en idd een echo bevestigde het. Bruin is oud en kan dus nog een restje zijn van het eerdere bloedverlies? 
Wie weet kunnen ze de termijn echo iets vooruit halen zodat je weet waar je aan toe bent. Zou me eerder zorgen maken bij helder rood icm krampen. Succes en hopelijk is alles goed!
 
Terug
Bovenaan