Bruine spotting, soms rood 5dpo

Hoi allemaal,

Even kort mijn verhaal. Bezig met het krijgen van kinderen voor 4 maanden. 1,5 jaar geleden gestopt met de pil en ongeveer na een half jaar begon het probleem. 4-5 dagen na de eisprong (5DPO), begin ik bruine afscheiding te krijgen.. dit houdt niet op tot het doorzet in ongesteldheid. Naar de gynaecoloog geweest en die zei niets bijzonders te zien bij de inwendige echo, maar wel dat ik een makkelijk bloedende baarmoederhals had, daar kon het vandaan komen. Helaas zit mij dit nog steeds niet helemaal lekker. Zwanger geworden in poging 2, althans “zwanger”, ik had een positieve test, maar werd 2 dagen later helaas ongesteld. Ik kan het niet loslaten en denk telkens dat het toch aan de bruine afscheiding ligt. Zijn er meer mensen die dit hebben? En wat heeft geholpen?

Hi! Ik heb dit precies het zelfde en maakte mij echt onzeker toen ik 7-8 rondes verder was. Daarna raakte ik zwanger! Inmiddels 2 kids op de wereld met tussendoor wel 2 miskramen gehad, veelvuldig met gyn gesproken over de uber lange aanloop naar mijn menstruatie maar zij zeiden keer op keer dat dat niks in de weg zat. Geduld blijven houden!

@anoniemjp
Dankjewel voor jou succes verhaal! Wij zitten nu in ronde 5 en hebben nog goede hoop! Laat deze ronde mijn baarmoedermond etc. Nogmaals testen bij de huisarts. Bedankt voor jouw reactie!

@gebruiker10251675
Bedankt! Ik ga meteen kijken!

Terug
Bovenaan