bruine streep buik !!

heb nog steeds die bruine streep op men buik van de zwangerschap,heeft iemand enig idee wanneer deze weggaat,en is iedereen alweer op haar eigen gewicht.
ik nog steeds niet moet nog 9 kilo ,sport nu weer 3x in de week en drink nu veel water hoop toch dat ik tegen de zomer weer slank ben ,tja als je tegen de 40 aan loopt [bah wat klinkt dat oud haha] gaat het niet zo snel meer.:-[

Bruine streep is weg, helaas heb ik waarschijnlijk een navelbreuk, dus mijn darmen puilen mn navel uit om het maar charmant te zeggen.
Donderdag afspraak bij de dokter. M'n buikspieren zitten ook nog aan de zijkant door mijn lieve 10 ponder. En heel veel striae op mn buik. Kortom; drama. Misschien dat ik geopereerd moet worden aan die navelbreuk. Schijnt gelukkig niet een zware operatie te zijn.

Ben wel weer bijna op gewicht, nog 2 kilo. Zonder er iets voor te hebben gedaan ( behalve mijn zware lieverd te tillen etc haha)

Bij mij zit de streep er ook nog. Hij wordt ondertussen wel lichter en minder maar is nog niet helemaal weg.

Ik zit ondertussen op de 50 kilo, iets minder dan ik voor mijn zwangerschap woog. Komt denk ik doordat ik borstvoeding geef.

Ik heb hem nog maar een heel klein beetje....
De zwangerschapskilo's zijn allang verdwenen, maar heb nog wel dat ellendige buikje. Ik kom daar maar niet vanaf! Daar word ik wel moe van zucht hahaha

Streep zit er nog, volgens mij moet die met de hormonale veranderingen wel weer weg gaan toch?

De kilo's zijn eraf, zit door de borstvoeding nu 2 kilo onder mijn startgewicht. Snoep nog heel veel, dus als ik dat ook onder controle kan zien te krijgen hoop ik tegen de lente op 65 kilo uit te komen.

Buikje ziet er inderdaad anders uit, uitgerekt velletje en losjes. Ook tussen de benen ben ik nog niet weer de oude.

Heb inmiddels ook een instabiliteit in m'n bekken door te snel te veel belasten met verkeerd tillen.

Einde klaagzang.

Ook hier nog steeds de bruine streep maar die wordt wel steeds dunner en lichter. Wel word ik gek van dat slappe velletje. Maar heb nog het meeste last van de buikspieren die uit elkaar staan. Lijk nog steeds 3 maanden zwanger. Als ik m'n buikspieren strak aanspan is m'n buik al een heel stuk platter maar m'n huid heeft nog een lange weg te gaan (als dat nog een beetje goedkomt...). Lijkt nu een velletje van een vrouwtje van 80 met die striae wat nu als hele dunne slappe rimpeltjes eruit ziet..

M'n navel hangt aan de bovenkant ook naar buiten, iemand enig idee of die nog helemaal terug op z'n plek zal gaan???

Hier ook nog een lichte bruine streep. OOk nog 6 kilo te gaan...maar ik mag echt niet klagen na een tweeling zwanger schap..Geen striae op mijn buik dus ik geef het de tijd..mijn lijf is nog lang niet de oude!

Terug
Bovenaan