bruine streep

Wie weet wanneer die bruine streep op je buik begint? Ben volgens mijn telling 6 weken zwanger van de tweede ( nu 8 maand ) en de streep zit er al helemaal.
Kan dit nu al of zal ik verder zijn??
 
Nou die streep heeft echt helemaal geen -niks- te maken met hoe ver je bent hoor. De een heeft zo'n streep na drie weken al, de ander krijgt 'm never nooit niet!
 
Misschien speelt het feit dat je nog niet helemaal "ontzwangerd" bent van de vorige zwangerschap ook wel een rol dat je al zo vroeg de streep krijgt?

Weet het ook niet, maar je VK kan je daar vast wel antwoord op geven. Ik denk in elk geval dat je voorlopig nog maar even van de eerste telling uit moet gaan.

Overigens: gefeliciteerd met je zwangerschap.

N.
 
Volgens mij kun je die streep al heel gauw krijgen, hoor. Ik heb altijd al een dun streepje op mijn buik gehad (nooit eerder zwanger geweest) en toen ik zwanger werd, werd 'ie heel gauw duidelijker en breder. En toen mijn baarmoeder nog maar tot halverwege mijn navel kwam, zat de streep al zowat tot aan mijn borsten. Dus het lijkt met dat 't niets zegt over de duur van je zwangerschap.
 
Hallo,

Alle vrouwen hebben die streep, zwanger of niet zwanger.

Dit heeft puur met pigment te maken.
Bij de ene zie je een lichte streep voor de zwangerschap en bij de ander zie je niks.

Onder invloed van hormonen veranderd de pigmentatie in je lijf waardoor de streep bij sommige vrouwen (nog) beter zichtbaar wordt.

Sylvie
 
Terug
Bovenaan