Bruinig afscheiding

Hallo Meiden,

Ik moet effe mijn ei kwijt. Ik ben nu 6 weken zwanger... Gister ben ik met mijn vriend naar bed geweest en kreeg ineens een steek in mijn buik. Daarop volgde bruin bloed. Dat was niet veel maar maak me toch best zorgen.

Vanochtend had ik weer een beetje buin bloed. Nu vraag ik mij dus af wat het kan zijn en of het erg is. Heb geen pijn in mijn buik meer gehad na die ene steek!

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Groetjes,

danielle
 
Hi Dani,

Ik snap dat je het eng vind, dat heb ik zelf ook met vrijen. Dan probeer je voorzichtig te doen omdat je bang bent iets te beschadigen. Het bruine bloed kan van de innesteling zijn, het kan ook dat het vrijen dit naar buiten haalt. Wat die steek betreft, die je voelde, dit zou kunnen zijn omdat er nu heel veel veranderingen aan de gang zijn in je lichaam. Omdat je nu zwanger bent let je ook meer op gevoelens in je buik. Door sex wordt je baarmoeder natuurlijk ook gestimuleerd, bij een orgasme trekt je baarmoeder bijvoorbeeld samen, dit kan geen kwaad.

Ik zou het bloeden in de gaten houden, als het aanhoudt of opnieuw begint dan vraag je het gewoon aan je huisarts of een verloskundige.  En als zo'n steek  meer voor komt en  echt pijn doet, dan zou ik het ook vragen aan een arts.

Liefs,

Droompje
 
Hoi,

Schrikken zeg! het kan iets onschuldigs zijn zoals een adertje die gesprongen is tijdens de sex, zeg maar.
Als het door blijft zetten zou ik de vk bellen. Bij 6 weken zou deze het hartje moeten kunnen horen en je op deze manier kunnen geruststellen. Je krijgt dan een inwendige echo.
Hoop voor je dat het stopt! En anders echt bellen hoor en vragen om een echo. Vooral voor jezelf zodat je weet waar je aan toe bent.
Hoop voor je dat je en fijne zwangerschap zult hebben!

Groetjes Ineke
 
Terug
Bovenaan