bruinige afscheiding

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Heb misschien een hele rare vraag, heb vanmorgen bij het na he toilet gaan wat bruinige afscheding gehad, nu is het zo dat ik vorige week donderdag ongesteld ben geworden, en afgelopen dinsdag is gestopt, deze maand was ik wel wat overtijd, tenminste langer duurde dan mijn normale cyclus.. nu heb ik al een paar keer een zwangerschapstest gedaan, en hier kwamen steeds hele vage streepjes uit, maar dan ook heel licht..
heb verdere geen rare klachten, behalve dat ik de laatste tijd erg moe ben en flinke blauwe aders op mijn rechterborst heb, en wat vol gevoel onder in mijn buik...
kan het misschien toch zijn dat ik zwanger ben,,, wel raar dat ik pas nog ongesteld ben geweest, ook moet ik erbij melden dat ik afgelopen vrijdagnacht nog heb gevreen... zou  dit er ook mee te maken kunnen hebben...

Bedankt,
Bianca

Hoi,

Dat klinkt inderdaad erg vaag!  Ik zou over een paar dagen nog een keer een test doen, omdat je aan geeft erg lichte streepjes te zien op je test. Welke testen gebruik je overigens?

Liefs Lientje

ik gebruik de testen van het kruidvat, en heb van clear blue gedaan, digitaal, toen kwam er telkens niet zwanger, maar als ik het stripje eruit haalde, waren er tee hele lichte streeepjes te zien,

Bianca

Hoi

Als ik dit zo lees lijkt het mij wel dat je zwanger kunt zijn. Ik had namelijk bij de tweede ook zulke   verschijnselen. Als ik jou was deed ik van de week nog maar eens zo'n test. Succes en ik hoop voor je dat dit ook waar mag zijn.

Groetjes S

Hoi allemaal....

Zie topic Bruinverlies van schrijfster Hopey...
Hieronder staan al mijn ervaringen ermee...
Ik ben nu zwanger...

X
Visje

Hoi Bianca,

Sorry meid, maar bij de digi zw.test van CB staat in de omschrijving staat vermeld dat die streepjes nergens voor staan, het gaat erom wat er  in je venster verschijnt. Zwanger of niet zwanger.

Liefs Lientje

Hoi Bianca,

Hoe is ie nu dan? Nog geen ongi of positief test?

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan