bruinige afscheiding

hallo allemaal.
ik heb een vraagje. ik heb al een paar dagen kleine krampen?steekjes midden in mn onderbuik. nu werd ik vanmorgen wakker en had ik bruinige/rooie afscheiding. een ongesteldheid kan je t niet noemen. na t douchen was t ook verdwenen. kan dit een innestellingsbloeding zijn? ik moet namelijk aanstaande dinsdag ongesteld worden.
 
he ano,
ik kan je niet met zekerheid zeggen dat het een instetelingsbloeding is het kan ook een begin zijn van je menstruatie natuurlijk, maar ik kan je wel vertellen hoe het bij mij is gegaan.
ik had 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden wat bloed in mijn broek niet veel een paar druppeltjes, had hier geen andere klachten bij trouwens, was heel verbaasd dat het zo vroeg begon want de hele periode dat ik clomid slikte was dat nooit voorgekomen maar ja schonk er verder geen aandacht aan en deed voor de zekerheid een tampon in want we gingen op visite bij terug komst ging ik naar de wc en alles was gewoon weg niks meer dacht ja zal wel een foutje van mijn lichaam zijn wacht maar af niet aan gedacht dat ik wel eens deze keer zwanger kon zijn en zo ging ik die dinsdag steeds naar de wc maar kwam niks en ja uiteindelijk bleek het toch een innestelingsbloeding te zijn, dus meid het is een spannende tijd voor je en ik-wij wensen jou dan ook heel veel succes en maak je niet te druk want daardoor kan je menstruatie natuurlijk ook later komen relax we duimen voor jullie
groeten ons
 
Terug
Bovenaan