Bruinige afscheiding

Haai allemaal

Ik heb een vraagje. Ik ben nu 4 weken en 1 dag zwanger en heb sinds een paar dagen wat last van zeurderige buikpijn en wat lichtbruine afscheiding. Ik weet dat ik me nog geen zorgen moet maken zolang er geen helderrood bloed te zien is. Maar herkennen jullie dit? En dan vnl de afscheiding?

Alvast bedankt

Tamara
 
Hoihoi,

Ja, dat herken ik, ik ben nu 5 weken en 2 dagen en ik heb van de week ook bruinige afscheiding gehad, was ook meteen een beetje in paniek (eerste kindje, eerste zwangerschap dus ik weet nog niet zo veel). Ik werk in een ziekenhuis en ben even langs de gynaecologie gegaan, voor de zekerheid hebben ze daar even een vaginal echo gemaakt, maar niks aan de hand. Tot nu toe zag het er goed uit, maar zelfs dat geeft geen garantie voor de aankomende paar weken.

Groetjes Saskia
 
Hoi Tamara,

Ik heb dit ook gehad. De eerste keer met 5 weken en het hield toen een dag of 4 aan. De 2e keer rond 9 weken, ook een paar dagen. Ik schrok me een ongeluk maar gelukkig bleek achteraf er niets aan de hand te zijn. Ik heb wel 2 echo's gehad, 1 met 6,5 week en 10,5 week. Dat is erg prettig om dan te zien dat je je voor niets hebt druk gemaakt. Dus niet meteen jezelf gek maken (makkelijk gezegd he!).

gr.
Anne (nu 13 weken 3 dagen)
 
Hoi Tamara,

ik heb ook last van bruinige afscheiding maar heb ook een aantal dagen helderrood bloed verloren. Dacht dus het ergste. Mijn dokter heeft mij een verwijzing gegeven voor de gyneacoloog en gisteren is er een echo gemaakt en alles blijkt in orde. heb nog steeds last van bruinige afscheiding maar daar is geen verkalaring voor. Het hoeft dus niets te betekenen! Veel succes nog met je zwangerschap!
groetjes Monique
 
Terug
Bovenaan