Bruinr en rode afscheiding, wie heeft ervaring daarmee?

lieve dames,

mijn moed zakt mij even in mijn schoenen en ik zoek steun.

ik ben morgen precies 7 weken zwanger, vorige week merkte ik op dat ik nogal slijmerige afscheiding heb, is dat normaal? Ook zat er soms heel licht roze en heel licht bruin bij. Niet elke dag maar 3 x ongeveer. Vandaag heb ik dus weer bruinrode slijmerige afscheiding. Niet zoveel dat het mijn onderbroek bereikt maar wel duidelijk bij afvegen na wc bezoek. Ik heb pas volgende week mijn eerste echo en ik weet nu even niet hoe ik mij moet voelen :(.

wie heeft hier ervaring mee? Ik hoor graag alle verhalen.

 
Hoi hoi , toen ik 11 weken was kreeg ik precies hetzelfde , had het alleen met afvegen dus het was gelukkig niet zo erg ... die middag ben ik wel gelijk langs de verloskundige geweest , en alles was goed met ukkie .. waar ik last van had was blaasontsteking super raar he? Maar als ik jou was zou ik wel eventjes contact opnemen met jou verloskundige dan maar iets eerder langs komen, gewoon voor de zekerheid ... Success
 
Dank je voor je reaktie mommy to be, js de verloskundige zegt nog even afwachten want 7 weken is nog erg klein om te kunnen beoordelen. Jouw verhaal geeft mij in iedr geval weer een beetje hoop :)
 
Hi.



Ik wil je niet bang maken maar bij mij werd het uiteindelijk een miskraam.

Eerst 1x lichtrood met afvegen en daarna bruine afscheiding. Vaak na inspanning. Daarna weer bloed met afscheiding. Maar heb meerdere verhalen gelezen.  Het hoeft niet altijd een miskraam te betekenen.

Hopelijk heb je gauw positief bericht.
 
Spannend Denise! Ik had maandag heel licht bruine afscheiding. Maar 1x en nu niet meer... snap je onzekerheid. Wanneer is je eerste echo?
 
Terug
Bovenaan