Bruinrode afscheiding...innesteling of ongi? Zal de laatste wel zijn ;)

Nou dames, ik ging net naar de wc, en ik denk dat mijn ongi eraan komt. Ik las wel vanalles over innestelingbloedingen rond je NOD (naar schatting 31 juli)en dat je dan ook bruinrode afscheiding kan hebben maar ik reken nergens op.
Ik hoop natuurlijk dat het niet doorzet, maar hoe kan het ook anders dan dat ik ongesteld word na pas 1 ronde!

Kan iemand mij daar meer over vertellen? Over zo'n innestelingbloeding(ook al denk ik van niet...)en de kans daarop als je net bent gestopt met de pil? O ja, mijn eerste bloedinkje na het stoppen in eind juni was op ongeveer 3 juli en duurde 3 dagen.

Hopelijk dat ik morgen niet weg hoef te gaan(met mijn vader mee naar België voor een periode dus) en dat ik wel gewoon hier kan blijven komen maar dat zit er niet in waarschijnlijk.

Hoop op een reactie..heel veel liefs en succes voor alle girls,

Barbarella

He Barbarella,
Heb je verder nog ongi-klachten? Of alleen bruine afscheiding? Het kan wel een teken zijn van zwangerschap. Ik ken ook een aantal mensen die direct na het stoppen met de pil zwanger waren. Het schijnt dat sommige vrouwen extra vruchtbaar zijn na het stoppen met de pil.
Liefs Anne

Hallo Barbarella,
Mijn ongi begint ook meestal met een bruine afscheiding, maar ik hoop natuurlijk voor je dat het een innestellings-bloeding is.
Jammer dat we je een tijdje moeten missen hier.
Ik wacht ook nog in spanning mijn nod af, tot nu toe heb ik helemaal geen verschijnsellen.
Liefs Zoey

Hallo iedereen, effe voorstellen, ik ben een meid van 25 jaar, ben van april 2003 gestopt met mijn pil.
Donderdag had ik een beetje bruinverlies met een beetje bloed erbij. Mijn eisprong was normaal voor donderdag, maar denk dat ik het eerder gevoeld heb. Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen?
Liefs Gwenny

Hoi Barbarella,

Ik weet dat je innesteling acht dagen voor je NOD plaats vind. Dus als je zaterdag je NOD hebt, weet ik niet zeker of dat het is, maar je weet het nooit.

Gr. Ils

Hallo, ik wilde eiegenlijk ook aan jullie vragen over de innestelingsbloeding... hoe lang is die en hoe heftig?? Ik dacht dat hij 10 dagen na de bevruchting was
??? Dat zou dus vier dagen voor je nod zijn toch?? of heb ik het nu fout?
Maarre is het alleen wat bruine afscheiding een dag of is het helder bloed???
Marieke

hoi,

ik had mijn ongi op 4 juli gehad en een donker bruine afscheiding op 18 juli
en dat na 2 weken ook dat weet ikniet of het raak is of dat het wat anders is

Terug
Bovenaan