Bruinverlies net na ei?

Dames,

Heeft één van jullie ervaring met bruinverlies net na je "ei".
Ik heb gisteren namelijk mijn "ei" gehad en vandaag heb ik ineens bruine afscheiding. een heel klein beetje maar hoor.
Dat heb ik anders nooit na mijn ei.
Heeft iemand énig idee wat dit kan zijn of misschien iemand die dit ook heeft gehad?

Groetjes karin

hoi karin,

ja ik heb het zelfde gehad, toen ik mijn eisprong verwachte kreeg ik opeens wat bruinverlies , echt maar heel weinig, had er ook menstruatiebuikpijn bij.
heeft een paar uur aangehouden en daarna was alles weg.

ikzelf heb mijn nod rond 7 juni.
weet ook niet precies wat dat bruinverlies inhoudt , maar mischien is dat wel een teken van bevruchting wie weet!

gr Diana

He dat heb ik ook! Ik heb denk dit weekend mn ei gehad en vandaag toen ik naar de wc ging zag ik het. Vreemd he! Bij mn eerste zwangerschap heb ik dit niet gehad volgens mij.

volgens mijn berekeningen had ik later mijn ei.
maar stom toevallig had ik van de week ook 2 dagen een enkel drupje verlies.
ik vroeg me al af wat dit was.
fijn dat ik niet de enige ben

Hoi Karin,

Ik had ook de dag na mij ei een beetje bloedverlies en die ronde bleek ik zwanger te zijn! Ik hoop dat dat bij jou ook zo is!

X hopje
10 wkn + 3 dgn

Hoi meiden,

Ook ik zit in hetzelfde schuitje.... Heb zondag mijn ei gehad (krampen, pijnlijke borsten enzo ) en gisteren had ik een beetje bruin bloedverlies. Vandaag af en toe krampen die lijken op menstruatie krampen..... geen idee. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, maar ja, je lichaam kan je zo voor de gek houden..... We wachten het maar af!

hoi damens

ik ken het!!! ik zat afgelopen dinsdag rond mijn ei. gisteren avond wat bruin verlies en vandaag met veel slijm. vorige maand heb ik het niet gehad en die maand ervoor wel.
ik ben zo benieuwd wat het nou eigenlijk betekent??? zal wel iets je eisprong zijn denk ik?? maar die hoop dat het een zwangerschap kan zijn is frustrerend. ik zit nu in ronde......( ben de tel kwijt) en ga in aug voor een kijkoperatie want er is tot nu toe niks gevonden bij ons beide maar een zwangerschap blijft uit.

succes iedereen groetjes kim

Terug
Bovenaan