Bruinverlies tijdens zw

Hoi iedereen.

Ik ben vandaag 7 weken zwanger. Ik heb niet veel last van symptomen. Vorige week een dag eens heel misselijk geweest maar voor de rest heb ik niks om te klagen. Nu had ik een vraagje

Vorige week maandag had ik bij het afvegen wat roos verlies. Het was eenmalig en heel weinig.<

Nu vandaag heb ik terug eenmalig bruin verlies bij het afvegen. Ook terug heel weinig en 1 x

De vroegste afspraak bij mijn gynaecoloog is pas op 9 weken. Ik bevind mij nu in het buitenland

Moet ik mij zorgen maken?Dit is mijn eerste zwangerschap.Alvast bedankt voor jullie reacties
 
Hi Liya,

Dat is schrikken he! Ik heb het zelf ook gehad met 6-7 weken. 5 dagen lang bruinverlies bij het afvegen. Ik mocht gelukkig gelijk langs bij verloskundige en die zag een vruchtje met een kloppend hartje. Ben nu 13 weken zwanger, baby groeit goed en alle onderzoeken  (echo's, combinatietest) waren helemaal normaal!

Volgens mijn  verloskundige is bruinverlies oud bloed en is je lichaam rond die tijd alles aan het opruimen zeg maar. Ik hoefde me nergens zorgen over te maken, zolang het bruin was, niet helder rood en geen heftige buikkrampen kreeg. Bij mij is het goed gekomen. Hopelijk haal je daar positieve energie uit!!

Annie

 
<span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px;">Ik heb er nu ruim een week last van. Moet elke dag wel een inlegkruisje in.</span><br style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px; color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px;" /><span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px;">Ik ben ongeveer 6 weken zwanger, en afgelopen maandag geweest voor een echo ivm bloedverlies, maar alles was prima en het hartje zien kloppen! Zolang het alleen bruin bloed is, is er niets aan de hand. Het kan een innestelingsbloeding zijn.</span>
 
<p style="text-align: left;">Dank u allebei.</p>
<p style="text-align: left;">Dit stelt mij toch wat gerust</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben benieuwd naar mijn echo op 8 November. Ik zal dan pas volledig zeker zijn.</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Terug
Bovenaan