Bruinverlies week 5

Hallo allemaal,

Na een miskraam in november 2016 had ik vorige week weer een positieve zwangerschapstest. Heel blij natuurlijk.

Maar nu heb ik sinds gisteren bruine afscheiding met een " sliertje" weefsel. Duidelijk oud bloed maar nu erg onrustig en onzeker.

Wie heeft dit nog meer gehad? Bij de miskraam in november begon het ook zo.

Hoi mga,

ik heb ook in november een miskraam gehad met 5 weken en nu helaas weer (8 weken).

ik heb veel gelezen en het kan echt 2 kanten op gaan. Veel goeie verhalen gelezen en ook slechte verhalen.

Het kan van de innesteling zijn helemaal in de eerste 5 weken. Helaas zit er niets anders op dan afwachten en als het niet rood word en/of krampen kan het gewoon nog goed zijn.

ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen en hoop voor jou dat het dit keer gewoon goed blijft gaan

Ja helaas wel alletwee de keren maar het gebeurt ook vaak dat het niks ernstigs is, geef niet gelijk de hoop op, je weet nooit

Hoi Mga84,

Ik heb sinds het moment dat ik 7,5 week was af en toe wat bruine afscheiding gehad. De ene dag wel, andere dag niet. Ben ondertussen morgen 11 weken zwanger en heb in die tussentijd 2x een goede echo gehad.  Het is dus vooralsnog goed gegaan, al vind ik het wel heel spannend.. Volgens de verloskundige kon het geen kwaad zolang het niet helder/rood bloedverlies is.

Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan!

Hi Mga84,

ook ik had dit tm week 5 en toen opeens in week 7 weer. Na een extra echo bleek dat er nog wat bloed zat wat ik binnen een week kon verwachten, met vruchtje alles goed.

Precies een week later kwam er inderdaad 1-2 dagen wat bruin en daarna niks meer. Gister een goede termijn echo en Ben nu 11+3.

Was ook in week 8 nog van innesteling, dit kan voor komen.

ik hoop dat het goed blijft gaan voor je!

Hi Steef86.

Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.

Kan dat ja dat de innesteling veel later is? Had je alleen bruine afscheiding of ook krampjes? Ik heb ook heel iets weefsel ( sliertjes ) lijkt me niet goed maarja. Je leest zoveel verschillende dingen.

Terug
Bovenaan