Bruinverlies week voor NOD bij menstruatie én zwangerschap

Ik wil graag even mijn verhaal kwijt in de hoop dat anderen dit herkennen en een positied verhaal hebben.
Vorig jaar augustus ben ik gestopt met de pil (nog niet direct een kinderwens). Sindsdien is mijn cyclus onregelmatig, gemiddeld tussen de 35-45 dagen en heb ik altijd een week voor NOD bruinverlies waar ik me wel zorgen om maak. Vanaf het voorjaar serieuzer met een kinderwens en preventief bij huisarts geweest i.v.m. lange cyclussen en week lang bruinverlies(menstruaties zijn heel minimaal). Verwijzing naar gynaecoloog gekregen. In mei eens ovulatie test gedaan, om te kijken of ik uberhaupt een eisprong heb. Die had ik en ik bleek ook zwanger! Echter wel wéer week voor nod bruinverlies, het is helaas een miskraam geworden met ongeveer 5.5 weken. Daarna 2 cyclussen gehad met bruinverlies voor menstruatie. Deze cyclus wederom bruinverlies dus dacht einde verhaal. Toen het echter niet doorzette toch getest en licht positief, alleen liepen de testen niet op en later ook af. Dit is een hele vroege miskraam geworden die nu een beetje begint door te breken (iets meer rood bloed).
Ik heb (na eerste miskraam) inwendige echo's gehad bij de gynaecoloog en dit ziet er prima uit. Ook bloedonderzoek gehad en ook dit was prima. Op mijn verzoek deze cyclus progesteron laten prikken en dit was 25 en goed volgens de gyn.
Ik snap er niks meer van en baal zo van mijn lichaam..zwanger worden lijkt niet zozeer het probleem, maar het vasthouden wel..
Is er iemand die dit herkent?
 
Ik las laatst toevallig ergens dat in 50% van de gevallen de innesteling mis gaat. Dus in principe is dat heel normaal. Frustrerend, maar normaal.
 
Terug
Bovenaan