Bruinverlies zwanger

A

Anoniem

Guest
<p>Wie o wie kan mij helpen? </p><p>Ik moest deze week ongesteld worden. Uiterlijk morgen maar ik verwachten het deze maand eerder. Omdat ik vermoeden had dat mijn eisprong eerder was gekomen. </p><p>Wij hebben seks gehad maar niet heel bewust gelet op me eisprong. Dus ging er eigenlijk vanuit dat het deze maand niks was. </p><p>Nu heb ik sinds afgelopen woensdag bruinverlies. Ik dacht nog logisch het komt vaak wat eerder, altijd met bruinverlies en zet daarna altijd door! Vaak gepaard met krampen! </p><p>Vandaag heb ik dus nog steeds bruinverlies. Ik heb twee keer wat bij het afvegen licht rozig bloed gehad. Minimaal!</p><p>Ook heb ik sinds woensdag zeurend gevoel in me lies.</p><p>Ik word helemaal nerveus hiervan! Kan het zijn dat ik zwanger ben? </p><p>Ik ben zo stom geweest om net te gaan plassen en niet te testen. Heb verder geen symptomen. </p><p> </p><p>Wanneer ik niet zwanger ben , wil ik wel even de huisarts bellen wat denken jullie? </p><p>Ohja ik ben al sinds nov 16 pil af! Dus ontpillen is het niet. </p><p> </p>

Hoiii
Ik had het ook.. 4 dagen voor mijn nod minimaal bruin verlies gehad.  dit was begin april..dit duurde 4 dagen..toen 2 dagen niks en toen weer 3 dagen.. heel veel testen er tegen aan gegooid maar allemaal negatief..  tegen de tijd dat ik eigenlijk weer ongesteld moest worden..dus 4weken later... nog maar eens getest.. ik was hartstikke zwanger! :) en totaal geen symptomen.. nu bijna 10 weken zwanger. En alleen last van vermoeidheid..verder niks.
Ik zou van de week gewoon even testen.. het kan zijn dat het te vroeg is.. als het negatief is de week daarna nog eens proberen.
ik denk dat je wel zwanger zou kunnen zijn! Maar testen is weten ;) succes!!

Oja! Gebruik wel je ochtend urine..
Je zou de dokter kunnen bellen bij een negatieve test maar die gaat vast zeggen dat je het moet afwachten.. dus wacht dan af tot je volgende menstruatie en test zo af en toe tussen door even :)

Terug
Bovenaan