A
Anoniem
Guest
<p>Wie o wie kan mij helpen? </p><p>Ik moest deze week ongesteld worden. Uiterlijk morgen maar ik verwachten het deze maand eerder. Omdat ik vermoeden had dat mijn eisprong eerder was gekomen. </p><p>Wij hebben seks gehad maar niet heel bewust gelet op me eisprong. Dus ging er eigenlijk vanuit dat het deze maand niks was. </p><p>Nu heb ik sinds afgelopen woensdag bruinverlies. Ik dacht nog logisch het komt vaak wat eerder, altijd met bruinverlies en zet daarna altijd door! Vaak gepaard met krampen! </p><p>Vandaag heb ik dus nog steeds bruinverlies. Ik heb twee keer wat bij het afvegen licht rozig bloed gehad. Minimaal!</p><p>Ook heb ik sinds woensdag zeurend gevoel in me lies.</p><p>Ik word helemaal nerveus hiervan! Kan het zijn dat ik zwanger ben? </p><p>Ik ben zo stom geweest om net te gaan plassen en niet te testen. Heb verder geen symptomen. </p><p> </p><p>Wanneer ik niet zwanger ben , wil ik wel even de huisarts bellen wat denken jullie? </p><p>Ohja ik ben al sinds nov 16 pil af! Dus ontpillen is het niet. </p><p> </p>