bruinverlies

A

Anoniem

Guest
Sinds oktober vorig jaar ben ik gestopt met de pil en nu sinds 2 maanden zijn we  aan het proberen  om zwanger te worden.  Sinds die tijd lees ik ook al mee op het forum en nu is de eerste keer dat ik een berichtje plaats.  Ik probeer er namelijk ook niet al te veel mee bezig te zijn.

Ik heb altijd ongeveer 3  a 4 dagen voor mijn  NOD (ja de termen ken ik al) al last van een beetje  bruine afscheiding. Dus ik weet altijd al ruim van tevoren wanneer ik ongesteld moet worden.

Ik maak me hier een beetje zorgen over. Kan dit invloed hebben op de vruchtbaarheid? Wie heeft hier nog meer last van en zijn jullie al eens zwanger geworden ondanks deze bruine afscheiding?

Alvast bedankt voor jullie reactie. Ik hoop dat ik een beetje gerustgesteld kan worden.

Hoi Attie,

Ik heb ook last van bruinverlies voor mijn menstruatie, niet altijd maar wel af en toe. Vrijdag kwam ik erachter dat ik zwanger was, maar zaterdag had ik bruinverlies nog een test en nog steeds zwanger, maar  zondag ben ik gaan vloeien, ik heb dus een miskraam gehad. Maar in ieder geval ondanks mijn bruinverlies kan ik toch zwanger raken dat weet ik dan alvast weer. Volgens mij hebben  veel vrouwen voor hun menstruatie bruinverlies wat ik hier lees in ieder geval wel. Veel succes met zwanger worden!!

xxx Kriebels

Lieve Kriebels,

Wat erg voor je dat het zo afgelopen is. Ik heb net even je verhaal zitten lezen. Hopelijk wordt je snel weer zwanger...

Maar ondanks je bruinverlies ben je in ieder geval wel zwanger geworden. Dat geeft mij wel weer wat hoop.

Heel veel sterkte

Liefs Attie

Dank je wel. wel super he zo'n site je kan echt alles kwijt echt een opluchting hoor!

x Kriebels

Terug
Bovenaan