bruinverlies

hallo, vraagje, ik ben 11 weken zwanger en heb wat bruinverlies. Bijna niets maar toch genoeg om mij zorgen te maken. Vorige keer had ik aan 6 weken een misval. Weet iemand raad?
 
Heel veel vrouwen houden af en toe bloedingen tijdens de zwangerschap wat niets wil zeggen. pas als de bloedingen aan blijven houden, moet je je zorgen maken.
Heb je zelf boeken over zwangerschappen? Ik heb het 9 maanden dagboek (marianne Amelink) en ..... nog 1, maar ik ben even de naam vergeten (van De Slegte). Heel erg fijn. Daar staan dit soort "kleine" dingen in. Want ik ben een typje wat me heel snel zorgen maakt. Dus ik blader het boek geregeld door. Maar als je twijfelt kun je altijd je ha of je vk bellen.
 
Ik heb hetzelfde. Ik ben nu 13 weken zwanger. Mijn vk vertelde dat best veel vrouwen dit hebben. Bij mij is het bruinverlies voor2 of 3 dagen, daarna stopt het. Dit heb ik twee keer gehad en alletwee de keer in de periode dat ik normaal gesproken ongesteld ben. Als je je verder goed voelt (geen buikkrampen enzo) dan zou ik me niet zoveel zorgen maken.
Groeten, Alexandra
 
Terug
Bovenaan