Bruinverlies

~Hoi, ik ben Anne, ben nu 10 weken zwanger. Ik heb sinds 2 weken last van bruinverlies. Was even benieuwd of iemand van jullie hier last van gehad heeft. Ik heb wel 2 x echo gehad (1 x 6 weken / 1 x 9 weken) Kindje doet het goed, maar ik maak me zo ongerust. Ik heb de vraag ook al gesteld bij het januari forum, maar heb niet echt veel reactie's gehad. Graag jullie ervaring. Ik voel me niet echt lekker er onder.

groetjes Anne
 
ik heb een bloeding gehad en daarna ook wat oud bloed verlies (want dat is het.meestal is er een klein adertje gesprongen,wat er natuurlijk uit moet,vaak ook samen met afscheiding.zo lang je geen helder bloed verliest en geen krampen hebt is er vaak dus niks aan de hand!!

groetjes claudia
 
hoi anne

wat het kan zijn dat er niet zoveel wordt gereageerd is dat de vraag erg veel gesteld wordt.
kortom: het komt veel voor!
je hoeft je dus geen zorgen te maken (verder naar beneden scrollen en op volgende pagina klikken en je vindt zo dezelfde vraag met reacties - voor als je niet langer wilt wachten op meer reacties ;-) )
ik had het ook en het is eng maar het is vaak niks

succes!
karin
 
hoi anne.
misschien een beetje dom gezegd, maar je kan het beter aan je gyn. of vk vragen. ik denk dat zij/hij je het beste kan beantwoorden...
maar daarbij wil ik je wel veel succes wensen en sterkte, en geniet van je zwangerschap. want de echo's waren goed!
liefs van sandy
 
Hoi, het is heel normaal zolang je er geen buikkrampen bij krijgt. Meestal is het wat oud bloed of is er een adertje gesprongen bij de baarmoedermond want deze is meer doorbloed.
Ik heb het zelf ook allle keren gehad en ja je schrikt maar het kan geen kwaad.
Bij mijn laatste zwangerschap had ik zelfs helder bloed en ik dacht echt da het over was. Wij naar het ziekenhuis , nix aan de hand ene spartelend kind. Ik heb dit tot 16 weken gehad en de schrik zit er dan in want mis gaan kan altijd. Zolang het bruin is is het meestal nix als je het niet vertrouwd dan zou je even de VK kunnen bellen.succes
 
Hallo dames, bedankt voor jullie reacties. Ik ben vorige week bij de verloskundige geweest voor een echo en zij vertelde me ook gelijk dat het geen kwaad kon. Maar eenmaal daar weg, werd de afscheiding steeds meer en zelfs roodbruin. het bleef nu ook de helle dag het werd dus steeds erger. Dus vandaar mijn angst. Ik wilde bellen op maandag maar, ze zijn aanwezig tot 15.30. En op dinsdag en woensdag waren ze niet aanwezig en mijn huisarts ook niet vandaar mijn vraag hier. Ik word er zo onzeker van. Ik heb hiervoor namelijk een miskraam gehad. Maar ik heb ze zojuist aan de telefoon gehad en mag vanmiddag komen voor een echo. Ik ben heel blij, als ik nu kan zien dat het goed is zal ik me er inderdaad bij neer moeten leggen, dat het er bij hoort deze keer. Ik laat het jullie even weten. Bedankt.

groetjes anne
 
Heel spannend Anne.
Ik heb hier nu zelf ook last van. Moet zeggen dat ik niet echt bloed verlies, maar meer wat afscheiding na het toiletbezoek. Heb verder ook geen pijn of krampen. Het zal er wel bij horen. Maar het is iets wat je erg onzeker kunt maken. Ik krijg pas volgende week een echo. Kan echt niet meer wachten. Tegen die tijd ben ik bijna 12 weken.
Groetjes
 
Ik heb vanaf week 6 t/m week 10 bijna dagelijks bloedverlies gehad, van bruin tot helderrood. afschuwelijk, die spanning, vooral omdat ik vorig jaar 2 miskramen heb gehad. Maar elke echo was goed (heb er 4 gehad!) en nu ben ik 19 weken zwanger van en gezonde dochter. Waarschijnlijk was het een wondje aan de baarmoeder, alhoewel ik die tijd helemaal geen sex had (mag niet). Maar bij fietsen, tillen of hoesten/niezen werd t erger. Ik wens je veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan