Dag, heb paar dagen geleden gevraagd wat ik het beste kon doen aan eenkennigheid bij logeren maar ik denk dat ons mannetje er geen zin meer in heeft 's avonds. Ik denk dat hij sinds een paar dagen gewoon lekker gaat slapen 's avonds wordt na een uurtje wakker, dit was wel vaker het geval, en heeft dan vaak nog beetje dorst. Dus krijg keurig wat te drinken in bed, aai over de bol en slapen maar weer. Alleen nu sinds een paar dagen begint hij dan ontzettend te brullen,begint zachtjes maar het volume wordt opgevoerd. Hoe lang kan ik hem het beste laten huilen? Ik weet dat er niets aan de hand is want als ik hem oppak is het nog 1 of 2 keer na schokken van het huilen en daarna komt er al weer gauw een lach of gebabbel. Dus ik denk dat hij het probeert. Vanavond heeft hij het ruim een uur geprobeerd en heb ik hem na ieder keer 15 minuten even opgepakt en niets gezegd en even door zijn kamer gelopen en weer terug gelegd, eventueel met slokje water. Maar ik zou graag jullie ervaringen horen, zoontje is 11 maanden dus het kan ook weer een groei fase zijn... graag tips! Grt Debby