Brusje??

Hoi

ben benieuwd hoeveel van de najaar 2006 kinderen al weer een broertje of zusje hebben. Ik ben inmiddels ruim 39 weken zwanger, officieel nog 4 nachtjes tot 'de datum'.

Ik zal julle berichten zodra de kleine er is!

Een trotse mama
zoon bijna 20 maandn en 39+3 zwanger

Hoi hoi,

Stijn is van 25 november 2006, op 5 april 2008 is zijn zusje Jojanneke geboren. Dus wij hebben inmiddels een zusje voor Stijn. Het gaat heel goed met beide kindjes, Stijn is dol op zijn zusje. En andersom? daar merken we nog niets van.

Sterkte met de laatste loodjes en veel plezier en geluk zo meteen.

Carina

Hoi!
Hier ook bijna nummer 2!! Spannende tijd!!!
Wij hebben een zoontje van 18 maanden en krijgen als het goed is nu een meisje!

Ben nu 35,5 weken, was gister bij de gyno en die zei dat het waarschijnlijk niet al te lang meer ging duren (geen idee hoe hij daar bij komt.....)

Zal zeker laten weten als de kleine er is.

Succes met de laatste loodjes

Groetjes Fee

Yep, ik ben 35 weken zwanger van de 2e en 24/7 uitgerekend! Onze eerste is van 13 november 2006 en zal 20 maanden zijn als zijn broertje komt, we krijgen dus weer een zoon en nee we gaan niet voor een 3e kindje in de hoop dat het een meisje zal zijn.
Wij zijn gelukkig met onze zonen, ik ben gewoon een jongensmoeder denk ik!

Groetjes,

Puk

Leuk alweer zoveel nieuwe moeders in spe!
Ik wilde alleen even laten weten dat alles nog rustig is, morgen uitgerekend... Kan niks anders dan afwachten, helaas.

heej hier ook zwanger..
We hebben al een zoon 03-12-2006 en als de kleine ukkie word geboren is onze zoon ook 20maanden...;-)
ben nu zelf 30weken zwanger
Gr, Manuela

Hier nog een jongen die grote broer wordt als hij 20 maanden is. Erikjan is van 8 november en rond 9 juli kan het brusje komen! Dat is nu elk moment........

Janine

Terug
Bovenaan