Brutale moeders!!

Ik weet gewoon niet waar ik het anders kwijt kan, en het moet er een keer uit want ik erger me er echt ziek aan.

Dat programma Brutale moeders!!!!

Wat een gruwelijk programma ik zie er absoluut niks maar dan ook niks komisch in.

Ik word gewoon ziek van de manier waarop ze met die baby en zwangerschap omgaan, nu is het wel acteren, maar moet dat nou, spotten met zulke bijzondere wezentje????

Als ik het tegenkom met zappen krijg ik gewoon zin om een vaas de televisie in te smijten!!!!

Nou sorry maar dat moest er gewoon even uit. Lekker voorbeeld geven ze hoor!!!!!!! Het zou verboden moeten worden zulke onzin op tv uit te zenden en NOG zieliger de mensen die er dan ook nog naar gaan zitten kijken!!!!!!
 
Ik ben zo'n zielig figuur die er nog naar kijkt ook. Met plezier zelfs. Moet zeggen dat ik het af en toe wel erg ver vind gaan ook maar probeer het een beetje te relativeren. Vind de humor gewoon leuk. Ze zijn in het echt vast hele leuke lieve moeders. Ben ik ook.
 
Ik kijk er ook niet naar, en iedereen die er naar kijkt moet dat ook helemaal zelf weten en ik zou ook helemaal niet zeggen dat dat geen lieve moeders zijn, ook niet de actrices. Ik zie er zelf gewoon niet de humor van in, en vond hier een uitlaatklep.
Wat ik ervan gezien heb is van de eerste keer dat ik nog dacht dat het leuk zou zijn.
ben in elk geval blij dat degene die er naar kijkt toch ook vind dat het af en toe te ver gaat1
 
Ook ik vind 't wel grappig.
Soms inderdaat TE, maar kan er wel om lachen.
Ze doen 't er ook om, he.
Hou dat in je achterhoofd als je ernaar kijkt.
 
ow is dat weer op tv? dan ga ik er denk ik wel weer een keer naar kijken...een zielig figuur vindt ik mezelf NIET!! ik keek er vaker naar en vond het wel grappig. hou wel een beetje van dat ordinaire gedoe (om te zien he? niet om zelf te doen!)
het is maar nep hoor...
maar soms dacht ik ook van oei jennefer, gooi toch niet zo met die kinderwagen...hahahaha gaat wat ver jah!
liefs van sandy 23wk
 
Dus jij vindt jezelf ook zielig. Je hebt er in ieder geval een keer na gekeken anders weet je niet hoe het is.
Nou haal jij jezelf even lekker na beneden, zielig geval...
 
ik vind het gewoon een stom programma. toen ze nog geen moeders waren vond ik hun programma al stom en nu is het eigenlijk alleen maar stomvervelender geworden. ik kijk er niet naar. en voor de mensen die er wel naar kijken: geniet er maar van want het word toch weer van de buis gehaald want het is gigantisch geflopt.
mirjam
 
Terug
Bovenaan