brutale vraag

Hallo allemaal

Wij gaan binnenkort verhuizen en zijn nog niet helemaal uit over de kleuren van ons nieuwe interieur. We hebben voor de woonkamer een terra bank waar de kleuren op afgestemd moeten worden. Ook voor de slaapkamer van Stefan weten we eigenlijk niet zo goed wat we willen. We willen een wand een kleur doen, maar welke wand dan en wat doe je met de andere wanden en met de gordijnen????
Zou ik een kijkje mogen nemen in jullie kamers?????
Alvast bedankt en ik houd jullie op de hoogte....

Groeten Go

Bij mij kan alles, hihihi!
Wij zijn sinds juli verhuisd, maar bij ons is nog niet allemaal af hoor! We hebben de gordijnen meegenomen omdat ze te nieuw waren om weg te doen, maar ik wil gewoon licht creme-kleurige gordijnen straks.... Dit is een klein hoekje van de huiskamer...

Succes ermee!   kus Marieke

Hoi,

Zal morgen ff wat foto's maken. En verder kan ik alleen zeggen volg je gevoel. Kijk eens in wat bladen, wat wil je wel, wat niet en dan gewoon de stoute schoenen aan doen en gaan. Is het niet zo als je wilde, ff een kwastje en hup een tweede kans.

Groetjes Nanda

Hoi,ik heb ff geen foto,s maar...
Zelf heb ik een rustig interieur.
Ik heb in onze woonkamer een want een warme kleur bruin en de rest creme-wit .
Op Mila,s kamer heb ik ook een want een kleur en de rest neutraal.
Mijn grote tip is,hou het licht en verf niet te veel wanden in kleur.
Ik zou gewoon een wand doen,ook voor de kinderkamer of een want een leuk behangetje(heb je ook gelijk een beetje sfeer).
De gordijnen zou ik neutraal houden net als de rest van de wanden(licht dus).
Zou ook in de kleur vd gekleurde want kunnen,maar licht een beetje aan hoe groot je raam is.
Je kunt bijv wel de kleur vd gekleurde want laten terugkomen in assesoires zoals
kastknopjes,lamp,manden enz.Zo hou je het rustig.
Maar ja dat is mijn smaak.
succes ermee,groetjes piewie,mv Mila

Hiya mommas!

Hmm raar zat net ff in iphoto te kijken en ik heb helemaal geen goeie foto's van mijn huis. Maar goed, ik ben nogal van de kleuren, hou niet zo van witte muren. Mijn huiskamer is zilvergrijs (niet glimmend hoor, haha woon niet in een kerstbal) de keukenmuren zijn knal oranje, de badkamer is tropisch blauw, onze slaapkamer is zachtlimoen groen, de gang is butterschotch en Max z'n kamer heeft de onderste helft van zijn muren chocolade bruin en de bovenste helft is poederblauw, de twee kleuren worden gescheiden door een oranje streep. Ha als ik het zo opschrijf klinkt het een beetje "villa kakelbont" maar dat valt reuze mee hoor.
Maar met een Terra bank zou ik met de wandkleur toch wat rustiger gaan denk ik en dan de kleur wat meer in de meubels en plinten en kozijnen etc. uit laten komen.

hahah ga toch ff wat fotos maken denk ik.

Ajuus, ilja

je mag bij mij ook ff spieken, vind het ook wel leuk om ff te showen, mijn eigen nieuwe huisje!! Tis nog niet helemaal af
Maar hier even voor een indruk

gr. kim

Terug
Bovenaan