Bso Conflict

De Bso zijn enkele dingen voorgevallen van geweld, tot beschuldiging vals tot misdragingen van een leider. Na een klacht daar over per email kreeg mijn man nu vorige week opeens te horen dat ons kind de lastpak is. Onze klachten werden als onzin afgedaan. De Bso draaide de boel om en opeens misdraagt het kind zich steeds. Nooit eerder heeft 1 van ons iets te horen gekregen hierover. Ze onderbouwen niet in detail de misdragingen, noemen echt dat zij constateren dat deze er zijn. Opeens na ons beklag over andere dingen dus.
Hoe moet je hier mee omgaan?
Kind per direct eraf?

Groet, marie

Zou hem er sowieso direct weghalen. Als ze het al wagen om naar jullie als ouders zulke dingen te zeggen wie weet hoe ze dan tegen hem doen na dit voorval. 

En verder toch eens kijken of je stappen kan ondernemen betreffende jullie eigen klachten. Ik heb er absoluut geen verstand van maar ik zou het proberen nog hogerop te zoeken en ze te dwingen jullie klachten serieus te nemen. Dit kan natuurlijk echt niet.

Dank je voor je aardige woorden.
wij vinden het ook heel raar. Nooit iets vernomen van klachten, nu klaag je amper zelf over iets, meer melden, en dan opeens krijg je te horen dat kind van alles doet.
weghalen is lastig per direct ivm werk helaas.
ze praten gedrag van de medewerkers goed en praten eroverheen. Draaien eigenlijk alle problemen om. Wij hadden een aantal dingen, en nu komen zij opeens met van alles, zonder bewijs, slechts verzonnen dingen door 2 pedagogische medewerkers.

Wat ontzettend onprofessioneel. Ik zou indd je kindje daar niet meer brengen. Is het hele idee van opvang niet met een geeust hart je kindje ergens brengen? Voor je kindje is dit onwenselijk, maar voor jullie ook. En wie weet waar ze nog meer over jokken/onder het kleed vegen. Is er geen ander verblijf in de buurt? ? ik hoop dat jullie snel een passende oplossing vinden! Sterkte!

Dank je.
jammergenoeg is er geen andere opvang dus zitten we daar nog vast.