Bso Conflict

De Bso zijn enkele dingen voorgevallen van geweld, tot beschuldiging vals tot misdragingen van een leider. Na een klacht daar over per email kreeg mijn man nu vorige week opeens te horen dat ons kind de lastpak is. Onze klachten werden als onzin afgedaan. De Bso draaide de boel om en opeens misdraagt het kind zich steeds. Nooit eerder heeft 1 van ons iets te horen gekregen hierover. Ze onderbouwen niet in detail de misdragingen, noemen echt dat zij constateren dat deze er zijn. Opeens na ons beklag over andere dingen dus.
Hoe moet je hier mee omgaan?
Kind per direct eraf?

Groet, marie

Zou hem er sowieso direct weghalen. Als ze het al wagen om naar jullie als ouders zulke dingen te zeggen wie weet hoe ze dan tegen hem doen na dit voorval. 

En verder toch eens kijken of je stappen kan ondernemen betreffende jullie eigen klachten. Ik heb er absoluut geen verstand van maar ik zou het proberen nog hogerop te zoeken en ze te dwingen jullie klachten serieus te nemen. Dit kan natuurlijk echt niet.

Dank je voor je aardige woorden.
wij vinden het ook heel raar. Nooit iets vernomen van klachten, nu klaag je amper zelf over iets, meer melden, en dan opeens krijg je te horen dat kind van alles doet.
weghalen is lastig per direct ivm werk helaas.
ze praten gedrag van de medewerkers goed en praten eroverheen. Draaien eigenlijk alle problemen om. Wij hadden een aantal dingen, en nu komen zij opeens met van alles, zonder bewijs, slechts verzonnen dingen door 2 pedagogische medewerkers.

Wat ontzettend onprofessioneel. Ik zou indd je kindje daar niet meer brengen. Is het hele idee van opvang niet met een geeust hart je kindje ergens brengen? Voor je kindje is dit onwenselijk, maar voor jullie ook. En wie weet waar ze nog meer over jokken/onder het kleed vegen. Is er geen ander verblijf in de buurt? ? ik hoop dat jullie snel een passende oplossing vinden! Sterkte!

Dank je.
jammergenoeg is er geen andere opvang dus zitten we daar nog vast.
ik vind het ook zo bizar als ik erover nadenk dat ze zo reageren. Wij komen met iets en je krijgt het 3x met dingen die niet waar zijn terug.
kind is nu de dupe. Die vind het daar nog leuk maar ja is een kind wat is leuk. 
Hij kan zich niet voorstellen dat leiders van zijn Bso zo doen en denken over hem.

Misschien eens een dagdeel mee komen kijken hoe het er echt aan toe gaat? Wie weet gedraagt je kind zich wel anders dan wat je zou verwachten. Elk verhaal heeft twee kanten. Wat zij de ervaringen van andere ouders? Samen sta je ook sterker in dit soort zaken. 

Plaats een klein opneemapparaatje in zijn kleding’ dan heb je het zwart op wit. WWW.SPYWEBSHOP.NL zo weet je precies hoe de vork in de steel zit. Tenminste dat is mijn stijl’ als het over mijn kids gaat.       .

Hmmm dat zou een idee zijn. 
Alleen dan heb ik bewijs, eigenlijk hebben we genoeg bewijs, ook via verhalen van ouders die al weg zijn daar, hoe het eraan toe gaat.
zo vreemd is dat wat je ook zegt, met bewijs, met getuigen, ze zich eruit praten en de situatie omdraaien. Ik begrijp dat ook gewoon niet, want dacht toch dat pedagogische medewerkers, in ieder geval degene die werken op een Bso aardig zouden zijn tegen kinderen en om kinderen zouden geven.
ben ik dan zo naïef daarin.
ook de veiligheid gaat daar achteruit. Het aantal leiders op aantal kinderen klopt niet en er is weinig toezicht. Gebeuren veel ongelukjes.
kun je dat ergens aangeven zodat dat onderzocht wordt. Als we er zelf iets van zouden zeggen krijgen we weer commentaar.

Terug
Bovenaan