Bubbelbad, mag dat?

A

Anoniem

Guest
Ha Dames!
Ik hoorde van een vriendinnetje dat als je op het eind loopt het niet goed is om in bubbelbaden te gaan. Ik kan daar zelf op internet niet iets over vinden. Het zou slecht zijn en je vliezen kunnen er door breken. Weten jullie hier wat van?
Liefs Remy

Hoi Remy
Het lijkt mij erg sterk dat je niet lekker zou mogen bubbelen.
Wij hebben zo'n bubbelmat voor in bad en ik vind dat heerlijk en blijf dat zeker doen de hele zwangerschap.

Of ken jij baden met megabubbels met megakracht? Die zijn misschien wel gevaarlijk, maar ik ken ze niet, haha.

Groetjes Annemieke

Ik ben afgelopen zondag naar de zwaluwhoeve in Harderwijk geweest en daar hoorde ik dat je voor 14 weken niet in het bubbelbad mag omdat je dan meer kans hebt op infecties.....maar daarna mag het wel.
Dus lekker bubbelen zou ik zeggen!

liefs Suus

Ik heb juist gelezen dat het op het einde van  je zwangerschap niet in een bubbel bad mag gaan vanwege infecte's.

Hoi Remy,

Wat ik er van weet is dat je de laatste periode niet in een bubbelbad zou mogen omdat je kans hebt dat je al wat ontsluiting hebt zonder dat je dit weet. Hierdoor zou er dan meer gevaar op infectie bestaan. Ik weet eigenlijk niet of dit ook geldt voor je eigen schone bad waar geen vreemden in zitten. Kan me voorstellen dat je beter niet bij een sauna of zwembad kunt gaan bubbelen omdat je niet weet wie of wat daar allemaal in zit.

Groeten,
Troetje

Terug
Bovenaan