bubbelbad na bevalling ??

Dag Moeders....

Ik heb even een vraagje, ik ben nu 33 weken zwanger en mijn zwangerschap is tot nu toe heel goed verlopen op wat vervelende hormoonbuien na althans....
Ik heb alleen het gevoel dat ik totaal me zelf niet meer ben en mijn relatie met mijn vriend heeft daar ook behoorlijk onder telijden.
Maar aangezien ik de hoop heb dat dit na de bevalling wel weer goed gaat komen heb ik een lekker weekendje weg geboekt voor met zijn tweetjes , een heel luxe hotel met bubbelbad en sauna en een heerlijk wijnarrg. erbij.
En terwijl ik dit boek...dacht ik ...HMMMM mag ik wel bubbelen  10 weken na de bevalling ?
( ik ben ervanuit gegaan dat ik op DE datum beval en dan nog is 10 weken later )
Mischien dat je inwendig nog veel last heb of bloedingen ??
Het is de eerst keer voor mij dus ik kan wel denken dat ik superwoman ben na de bevalling maar goed , heb eigelijk geen idee ????
Iemand die mij een beetje kan vertellen of dit geboekte weekend wel een succes gaat worden na 10 weken bevalling ?

Thanks

Ja hoor als je niet meer vloeit mag je rustig gaan bubbelen hoor. Dat geldt trouwens ook voor sex. Ik heb ruim 4 weken gevloeit.
Wat goed dat je een weekendje weg geboekt hebt. Dat zal goed zijn voor je relatie.
Wij hebben ook een broer/zus relatie opgebouwd tijdens mijn zwangerschap en keek heel erg uit na de zwangerschap, alleen heb ik nu een posnatale depressie, dus met mijn relatie gaat het nog steeds niet goed. Dat vind ik echt heel jammer. Maar hopelijk komt het allemaak weer goed.

Ik heb dit trouwens bij de eerste niet gehad, toen heb ik wel kunnen genieten van mijn kraamtijd en mijn kleine meid.

Heel veel plezier met je bubbelbad

Groetjes, Ris

Terug
Bovenaan