Bubbelbad

Wie kan mij vertellen of je nou wel of niet tijdens je zwangerschap in het bubbelbad en kruidenbad mag in de sauna?
En zo niet waarom dan niet.Ik ben nu 3 maanden zwanger. Bedankt.
 
Of je in een bubbelbad mag weet ik niet maar ik weet wel dat een sauna niet goed is. Als je in een sauna gaat dan wek je een soort 'koorts' op. Je lichaam neemt dan namelijk een te warme tempratuur op die je ook overbrengt op je kindje in je buik en dat is minder goed. Het zal wel niet echt heel slecht zijn (je kunt natuurlijk ook gewoon ziek worden en koorts krijgen), maar je kunt het beter niet doen als het niet nodig is.
 
Mij werd door de vk afgeraden om in een openbaar bubbelbad te gaan ivm bacterië. Een bubbelbad thuis en in een hotelkamer mag wel als je hem eerst zelf goed schoonmaakt.

liefs
Lot
 
Als reactie op anoniem 1, als je gewend bent aan de sauna en er vaker heen bent geweest voor je zwanger was is het geen probleem als je maar NA 14 weken gaat. Dan is de kunstmatige koorts niet schadelijk... Over het bubbelbad is het idd net als bij Lot af te raden ivm de bacteriën.

Liefs Sas (32 weken)
 
Zelf was ik nog nooit in een sauna geweest maar mocht van de vk wel gaan maar dan niet zolang als je normaal zou doen.Ik bleef ongeveer 5 min en dan ging ik even in een voetenbadje zitten of een kopje thee drinken en dan weer even 5 min.Merkte ook wel aan mijn lchaam dat ik echt niet langer dan dat kon.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan