Bugaboo banden oppompen en bekleding wassen?

Krijgen jullie het voor elkaar om de banden van de Bugaboo op te pompen?

En heeft iemand de losse fleese bekleding al eens in de was gedaan?

Ben benieuwd naar jullie tips/ervaring, thx!

Ja, rampzalig... die banden dan tenminste... hooguit 1 bar in laten gaan, ik heb al 2 banden lek gehad omdat ze schijnbaar te hard waren opgepompt... dus bij het tankstation doe ik het meestal omdat de wagen toch achterin ligt... en met 1 bar is de hardheid aardig... maar echt superkwaliteit vind ik die bandjes niet....

De bekleding al meermaals gewassen.. fijnwas... maar het werkt super... ik heb de zwart/oranje uitvoering van de Bugaboo.....

Veel was en pompplezier....

Als het goed is heb je bij aankoop een speciaal onderhoudssetje erbij gekregen met pomp. Deze pomp werkt prima. Wij konden zonder problemen oppompen.

De fleece bekleding meerdere malen gewassen op 30 graden, kort programma wordt goed schoon en blijft mooi

Annemieke

Ook hier gebruiken wij   het onderhoudssetje wat er bij aankoop bij zat en ook geen problemen met de banden.
Ik ben er super tevreden over en heb totaal geen klachten over de banden.

Met wassen nog geen ervaring...heb het nog niet gewassen.
Groetjes, Marianne

hey hoi,

ik heb dan wel niet dezelfde wagen als jullie....maar heb een quinny....vorige zomer heb ik daar nieuwe binnenbandjes in laten zetten en ik kan ze nu heel makkelijk met een gewone fietspomp oppompen.....

miss. een tip dus

maar in ieder geval suc6 met pompen haha

liefs denise

ik heb geen Bugga Boo hoor, maar ik loop altijd ff langs de fietsenzaak en die doen het gratis voor me. Ik geef dan altijd een eurootje voor de koffiepot want dan doen ze het de volgende keer weer graag voor me

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan