Bugaboo cameleon, waar nieuw aan te schaffen??

A

Anoniem

Guest
Eindelijk de knoop doorgehakt en toch besloten een nieuwe bugaboo cameleon aan te schaffen.
Nou weet ik dat bugaboo geen contante geld kortingen geeft maar weet iemand waar je een eventueel een  leuke deal kunt sluiten(bv maxi cosi gratis of iets dergelijks)?

Hoop dat iemand een goede tip heeft.
Alvast bedankt!

Hoi Dani,

Ik werk zelf bij de babyzaak babydump en er zijn maar weinig winkels die de Bugaboo mogen verkopen. wat is het met Bugaboo het is een hele goede fijne wagen maar Bugaboo geeft geen toestemming aan de babyzaken om een gratis artikel weg te geven bij hun produkt. ze hebben nu dan ook zelf hun eigen maxicosi ontworpen maar je betaald je scheel. Maar je legt een hoop geld uit voor een produkt waar vrijwel nooit wat mee is. Ik hoop dat je veel plezier mag hebben van je bugaboo.

gr. linda

hoi hoi,

zou een op de site van Babydump kijken, daar krijg je bij alle kinderwagens een autozitje cadeau (leuke winkel, geen dumpwinkel), verder zag ik niet of ze bij de babysuperstores ook bugaboo verkopen (lijkt me sterk als het niet zo is), maar daar geven ze ook van alles cadeau bij aankoop van kinderkamers, dus misschien ook bij kinderwagens, nu hoorde ik laatst dat je bij de meeste Quinny's een maxi cosy krijgt en dit is omdat zowel quinny als maxi cosi van dezelfde leverancier is!
Ben je al geslaagd voor de rest (kamer,box,kinderstoeltje,campingbedje?) anders kun je altijd een offerte laten maken en er meteen bijzeggen dat je wilt dat ze een mooie prijs maken, want dat je geen zin hebt om half nederland af te gaan!!!
Ik ga vanmiddag naar Van Asten Babystore dus zal wel even kijken voor je en als ik iets meer weet hoor je het! Wij gaan zelf voor de Quinny buzz 4, maar wat zijn die dingen duur he?

liefs Danielle

Hoi >Linda

en ik raad haar net aan naar jullie te gaan haha
maar hoe zit het dan met die actie van gratis autostoeltje, geldt die niet op de Bugaboo?

liefs Danielle

Hoi Danielle,

Nee op de Bugaboo geven ze geen gratis autostoel omdat dat niet mag van Bugaboo zelf. De gratis maxicosi die je bij de babydump krijgt is van het merk Babyrelax t.w.v. 79 euro. als je toch het merk maxicosi wil dan kan je die uitzoeken en trekt de babydump 79 euro af van de maxicosi die je uitzoekt en het verschil  betaal je bij. Ze komen de wagen gratis bij je thuisbrengen en mocht er wat met je zwangerschap gebeuren tot en met de bevalling dan komen ze alles weer gratis ophalen en je krijgt direct het bedrag wat je betaald hebt teruggestort. En wat voor kleur  buzz neem je want ze zijn heel leuk. ikzelf heb nu gekozen voor een x-adventure inmotion met de kleuren donkerbruin met lichtblauw. we hebben nog een kinderwagen van teutonia maar er zitten geen zwenkwielen aan en de bekleding is een beetje vergeeld maarja wat wil je dat ding is bijna 7 jaar oud en we hadden niet meer op een zwangerschap gerekend omdat we te horen hadden gekregen dat we geen kinderen meer konden krijgen en dat onze dochter een wandelend wonder is maar zo zie je maar. Ik zelf werk in het filiaal sleeuwijk maar zit nu in de ziektewet heb teveel harde buiken al sinds week 23 maar ben nu 28 weken en heb ze aardig onder controle. Ik hoef pas weer het eerste weekend van het nieuwe jaar 2009 te beginnen maar mis mijn werk en collega's enorm.
nou ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen heb je nog vragen laat het maar weten ik ga donderdag 17 juli met vakantie tot dan kan ik je vragen beantwoorden.

gr. linda

Babymax in Veenendaal heeft er nog wel eens een maxi cosi gratis bij.

wij hebben de bugaboo bij babypark in gouda gekocht. Ze geven daar boven bepaalde bedragen een korting. Bij ons kwam het er op neer dat we de maxi cosi gratis kregen.

Zag de bugaboo cam. in de folder bij gardo staan met een gratis maxi cosi cabrio.

Tevens hebben ze veel in de uitverkoop, dus mocht je nog meer dingetjes nodig hebben...

Ik weet niet wanneer je hem nodig hebt, maar in december en (volgen mij ook) juli is er altijd bij de prenal uitverkoop en kosten een aantal bugaboo rond de 500 euro (model van een jaar eerder)

Sucecs

Terug
Bovenaan