bugaboo in trein?

Kan iemand misschien vertellen of de bugaboo door het gangpad van de trein kan? Ik moet namelijk nogal vaak met de trein en ben benieuwd of deze past of dat je dan in het tussenstukje moet blijven.
Voor mijn eerste gebruikte ik altijd een maxicosi met onderstel en die kon overal gemakkelijk door. Alleen kan daar geen kiddieboard achter, dus wil graag weten of de bugaboo past...
 
dan pak je toch met je tweede ook een maxicosie met onderstel. ik vind het zowiezo altijd ramasociaal als mensen met kinderwagens de trein inkomen. in de spits kan je dat al helemaal niet doen! daar zijn die tussenstukjes (halletjes) voor !!!!!!
 
Hey bijdehandje. Als je even goed leest dan zie je waarom ik dat bij de tweede niet kan doen. En ook ik vind het asociaal als mensen de hele boel blokkeren, dus daarom koop ik zelf altijd een duurder eerste klas kaartje, en dan past de buggy net voor mijn benen, zelfs als ik een eenpersoons plaats neem. Niemand tot last dus, oordeel voortaan niet voor je de precieze situatie weet!
 
ik weet het niet hoor. maar misschien is een maxicosie (los) een tip? en dan klap je het onderstel in, en dan als je uit de trein komt dan zet je de maxicosie weer op het onderstel. en tja voor je andere kindje, ik weet het eigenlijk niet. hihi
succes
 
Terug
Bovenaan