Bugaboo parasol

He dames,

Ik heb bij mijn kinderwagen geen parasol aangeschaft, ik dacht, dat doe ik wel als de zon erdoor komt. Nu dus....

Nou zeiden ze bij de prenatal dat op de bugaboo geen universele parasolletjes kunnen, en dat dat rot ding van bugaboo zelf, 40!!!!! euro is.

Wie heeft er ook een bugaboo, en welke parasol hebben jullie? Volgens mij probeerde ze bij de prenatal namelijk gewoon die dure te verkopen.

Ik zat ook te denken aan een dooky. Altijd zo'n gehannes met zo'n parasolletje. Iemand ervaring?

Liefs

Hey Femke.

Geen ervaring met een bugaboo.
Maar........ wel met een dooky, zijn echt ideale dingen.
Een parasolletje moet je tijdens het lopen elke keer verstellen/draaien.

Liefs

Hey Femke,

Ik heb ook een Bugaboo. Maar ik koop geen parasol...vindt het vreselijk onhandig...heb het bij de oudste gehad en daarna niet meer...
Zo'n Dooky lijkt mij meer ideaal en ik zag dat ze die ook in t aquablauw hebben ( net als mijn bugaboo)...
Verkopen ze die Dooky ook bij Prenatal?

Liefs Brigitte

Ja die dooky lijkt mij ook super handig. Ik had bij Raff altijd ruzie met die parasol. En 40 euro!!! Dat gaat echt uit principe al niet gebeuren. Heb ze niet bij prenatal gezien. Maar zal zaterdag even kijken. Online zie ik ze wel heel veel. alleen wil ik de kleur even bekijken. Ik heb namelijk een knal roze bugaboo!

ik heb op mijn quinny buzz ook een parasol ik vind het echt een vreselijk ding pfffff kan hem alleen zo zetten dat ik haar niet zie dat vind ik niks ,, wil lekker met der kletsen als ik met haar rond loop ,,, (je ziet de mensen altijd zo raar kijken als je op straat loopt en tegen je baby praat !!!!! maar toch vind ik het leuk en zij ook ze lacht zo vaak !!!

Heb even gekeken, en idd, op de webshop van prenatal staan ze ook. Dus zaterdag maar even een kijkje nemen in de winkel. Jullie hebben me overtuigd. Geen parasol voor Veda! :)

Terug
Bovenaan