bugaboo

Hallo,

Wij hebben de bugaboo gekocht en deze wordt over een aantal weken geleverd. Nu moet ik een nieuwe auto gaan kopen, maar ik wil niet zo'n hele grote. Waarschijnlijk een peugeot 206 of een renault clio ofzo. Nu zit ik alleen met de vraag of de bugaboo in de kofferbak past ja of nee. (de wieg is niet zo belangrijk, want die kan ook op de achterbank). Wie heeft er ervaring met de bugaboo en een kleinere auto?

Alvast bedankt.

groetjes Danique
22w6d

Hoi,
Ik heb sinds 2 weken de Bugaboo, ik heb er nog niet zoveel ervaring mee maar hij past bij mij achter in de auto. Ik heb een renault Twingo, niet zo heel groot dus. Mijn vriend heeft een Volvo dus dat is zowiezo niet zo'n probleem.
Het handige aan mijn auto is dat je de achterbank kan verschuiven en dat hij deelbaar is. Maar ik denk dat wel meer auto's dat hebben.
Succes met het kopen van een auto.
Groetjes Rene, 29w & 2d

hoi!
I  de bugaboo!! Ik heb dan wel de oude versie, maar volgens mij scheelt het niet veel qua lengte met de nieuwe als ie opgevouwen is. We hebben nu een grote auto maar vorig jaar hadden we een citroën AX en dat paste prima. Je kan 'm namelijk 2 keer dubbelklappen en dan past ie volgens mij zelfs in de kleinste auto.
Groetjes Stephanie
(38 weken...)

als je een andere auto koopt, koop er dan in ieder geval een met 5 deuren. wij hebben een 306 driedeurs. prima auto, kan veel in.
maar je sjouwt je een hernia met de maxi cosi erin en eruit tillen.
en je hebt straks meer troep dan je lief is, dus als ik jou was zou ik nadenken over een iets grotere auto.

greet

hoi hoi,

Ik ben ook helemaal weg van de bugaboo..
wij hebben er dus ook eentje gekocht.. hij staat nu te pronken in het kamertje.. nog ong 8weken dan mag ie er misschien wel uit. hihi..
hij is super licht en past heel goed achter in een 205!!! geloof zelfs dat ie kleiner is dan alle andere wagens!
het oude model is lager dan het nieuwe! dat scheelt zo'n 7cm!
ik ben vrij lang (1.80) maar zo te zien en wat we hebben getest gaat het super goed..

Hij is vreselijk duur maar je krijgt wel heel veel wagen er voor terug!

veel plezier ermee..

liefs Annemieke
31w3d

De bugaboo past zeker in je kofferbak. Het is opgeklapt 1 van de kleinste kinderwagens. Toen ik zwanger was van mijn 1e zoontje had ik maar een kleine auto, met een kleine kofferbak (een vw golf) en de bugaboo en een kinderwagen van Chicco waren de enige die er in pasten. Dus dat komt vast wel goed bij jou.

Liefs Maria
33 weken en 5 dagen zwanger van 2e zoontje.

Hoi,

De Bugaboo is echt super!
Ik heb een Opel Corsa,en daar heb ik gewoon de hoede plank uit gehaald.
Zo past de Bugaboo er op de zijkant in.De bak leg je op de achterbank.
Als buggy past hij helemaal in de koffer bak.

Succes

Terug
Bovenaan