Bugaboo

Vraagje: Wij hebben een kinderwagen van Bugaboo. Mijn zoontje ligt nog in de 'wieg' zeg maar van de wagen. Wanneer mag ik die andere 'bak' gaan gebruiken (sorry, weet even niet hoe ik dat moet noemen..). Lijkt me zo leuk en ook zeker voor hem, want ik heb het idee dat hij het niet echt meer leuk vindt in de wieg. Met dat ander ding ziet hij tenminste veel meer. O ja, hij is nu 13 weken.

Groetjes

ja, dat vraag ik mij inderdaad ook af! Mijn zoontje is 12 weken en wij hebben ook een bugaboo. Die "bak"kun je horizontaal draaien..maar wanneer mag je baby daarin??

Ik heb ook een bugaboo, mij is altijd verteld dat je rond zes maanden kunt ombouwen. Maar als je kindje er eerder aan toe is kun je toch al eerder ombouwen. Je kunt de buggystand namelijk ook liggend gebruiken.  Ook kan het zijn dat je kindje al uit de bak gegroeid is.
 Mijn twee oudste kindjes heb ik tot ongeveer zes maanden in de bak gehad. Toch werd dit op een gegeven moment gevaarlijk. Draaien, aan de rand vastpakken proberen op te trekken. Dus toen maar snel omgebouwd, kun je ze tenminste vastleggen in de riempjes.

groetjes  

Terug
Bovenaan