Bugaboo

Hoi allemaal,
Wij willen graag een Bugaboo Cameleon, maar we vinden het zo duur. Weet iemand een winkel/site waar ze wat goedkoper zijn? Dat zou ideaal zijn!
En wie heeft er al een Bugaboo en wat zijn jullie ervaringen?
Groetjes, Lieke

Hoi Lieke,

Wij hebben die van ons tweedehands via Ebay gekocht, maar op Marktplaats staan ze ook regelmatig. Die van ons was 6 maanden oud toen we 'm kochten, want die vrouw had inmiddels het nieuwere model gekocht (je moet maar geld teveel hebben...). Wij hebben de wagen nu 20 maanden en hij is nog steeds in perfecte staat.

Succes met zoeken! Groeten, Roebie

hi,hi....
de bugaboo heeftoveral dezelfde prijs nieuw, deze is vastgesteld. wel is het zo dat je bij bepaalde winkels gratis producten krijgt, bij babymax in veeenendaal kreeg een kennis vorig jaar een maxi-cosi gratis met en dan ook nog een van resente collectie!!! dit scheelt toch min.120-150 euro. dus mijn tip kijk zeker rond!!!

Hallo Lieke,

Ik weet niet waar je woont, maar in Amsterdam bij de winkel teuntje is nu de cameleon compleet voor 600 euro te koop. www. teuntje.nu bij aanbiedingen kijken.

De cameleon schijnt een nieuwere versie te hebben gemaakt (met schuimrubber in de banden of zoiets) en alle winkels die het model 2007 op voorraad hebben ingekocht, zullen deze dus nu goedkoper gaan aanbieden. Dus inderdaad even rondbellen, vooral naar de wat kleinere kinderwinkels, dus niet de prenatal, denk ik.

En aangezien de gecko eruit gaat, kun je die ook overal een stuk goedkoper kopen. Dus misschien is dat dan ook wel een optie.

Succes ermee!

volgens mij is de bugaboo vorral handig in de stad en als je niet al te veel ruimte hebt. want is compact en kan heel eenvoudig mee in de tram. Nadeel volgens een vriendin van mij is dat het mandje onderin wat aan de kleine kant is als je de reiswieg gebruikt. bij het zitje ws het geloof ik wel beter.

Zelf heb ik een koelstra flexxo omdat die een ruimere reiswieg heeft en goed is om over strand en bospaden te rijden. de bussen hier in utrecht zijn vrij ruim en daar kan ik dus ook prima in.

Anne

Terug
Bovenaan