Bugaboo???

A

Anoniem

Guest
Hallo kersverse moeders,

Ten eerste allemaal hartelijk gefeliciteerd?

Ik ben 17 weken zwanger van de derde en ben op zoek naar een kinderwagen.

Mijn dochter is 11 en mijn zoon 8, dus ik ben er alweer een tijdje uit.

Ik heb nu een mooie bugaboo gezien, maar wil graag weten of ik daar goed aan
zal doen als ik hem koop.

Lijkt me een hele fijne wagen, maar hij is natuurlijk best prijzig.

Zijn er misschien moeders met wat tips mbt kinderwagens?

Geniet van jullie wondertjes en ik hoor graag van jullie.

Groetjes Sandra

Hoi Sandra,

Ten eerst gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik heb een bugaboor (de frog nog dus een oud model). Had al voor mijn dochter van 3,5 jaar. En ik vind hem heerlijk. Rijdt heerlijk licht is snel inklapbaar.
Tegenwoordig is de stang ook in hoogte verstelbaar maar dat hebben wij niet maar voor ons ook niet nodig want manlief en ik zijn ongeveer even groot.

Kortom ik ben tevreden met mijn bugaboo

hoi,

gefeliciteerd met je zwangerschap!
hier nog een tevreden bugaboorijder! heerlijke wagen. onze zoon ligt er prinsheerlijk in. makkelijk in en uit te klappen, rijd fijn en ziet er leuk uit!
succes met het maken van een keuze!

hoi hoi
ik heb geen ervaring met de bugaboo maar hoor wel van vriendinnen   dat hij heel erg fijn moet zijn,
zelf heb ik de quinny buzz en die bevalt mij heel goed alleen vind ik de kinderwagenbak iets aan de kleine kant.
heel veel succes ermee
ik zou hem ook gewoon effe goed uitproberen in de winkel en er ook even mee gaan lopen bij prenatal heb je ook echt zo'n stenen wandelpad kun je effe voelen hoe dat is.

Hier een hele tevreden bugaboo cameleon rijder! Gekocht voor onze oudste, de jongste ligt er nu met veel plezier in.
Licht, makkelijk inklapbaar, mooi, veel kleuren keuze.

Ik zou zeggen: doen!

Hoi,

Bedankt voor  jullie reakties, ga morgen naar Prenatal en denk dat het de Bugaboo wordt.

Inderdaad hebben ze hele mooie kleuren.

Ben benieuwd!

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan