Bugaboo

Hoi!

Ik heb nu de quinni speedy wandelwagen. Helaas!
De wagen is ontzettend lomp en mijn zoon zakt scheef. Ik wil de quinnni dus weg doen. Ik wilde eerst een macclaren buggy kopen. Nieuw zijn ze160 euro_Op marktplaats betaal je ook nog aardig wat. Nu kwam ik op marktplaats ook bugaboo's wandelwagens tegen tussen de 100 en 200 euro. Die zijn keln, kan je mee door het bos en strand! En kan je de zitting naar je toe en van je af zetten! Dit kan met een buggy natuurlijk niet. Nu twijfel ik dus! Of een buggy kopen of een bugaboo wandelwagen. Of is dit gek, omdat mijn zoontje net een jaar is geworden? Wat vinden jullie? Voor de ervarings deskundige vd bugaboo onder ons: Wat is het verschil tussen de frog en cameleon en kan de zitting goed rechtop? (dat kan bij mijn quinni dus niet) Tot welke leeftijd kunnen ze er in? Thanks!

Hoi ik heb een bugaboo cameleon en ben er superblij mee als wandelwagen. Toch heb ik nog een buggy ernaast omdat die nog kleiner in te klappen zijn en met de fiets mee kunnen.
Volgens mij gebruik je de wagen voorlopig nog wel toch?
Volgens mij is de cameleon wat uitgebreider dan de frog. ik geloof dat de duwbeugel van frog niet in hoogte te verstellen is en met de cameleon wel. of en wat er nog meer voor verschillen zijn weet ik niet moet ik eerlijk zeggen.
we horen vast wel wat het gewordenis :D...

Hoi,

Ook wij hebben een Quinny Speedy en ik was er erg ontevreden over. Lees was....want je kunt nu voor deze kinderwagen een stoelverkleiner en een beugel los kopen. IDEAAL. Ze zijn nog maar sinds kort verkrijgbaar, ik geloof voor € 30,- (bij een babyspeciaalzaak). Mijn zoontje zakt niet meer scheef. OK het blijft een lomp ding maar hij rijd wel erg lekker.

Hoi!
Hier een tevreden bugaboo-gebruikster. Mijn zoon is nu net een jaar en zit heel stevig in de wandelwagen. Je kunt 'm in lig, half-zit en zitstand zetten en in de zitstand zit hij heel recht. Dat hij in beide rijrichtingen kan worden geplaatst, dat vind ik uiteindelijk minder belangrijk, want ik heb een kind wat niet naar zijn moeder wil kijken, maar naar de rest van de wereld (hij lijkt het maar saai te vinden wanneer ik de wagen zo installeer dat hij naar mij kijkt)
ik heb een cameleon, wat het verschil is met de frog dat weet ik niet.

Terug
Bovenaan