Buggy aan je fiets... is dat handig?

A

Anoniem

Guest
De laatste tijd hebben we weer vanalles aan moeten schaffen voor Daantje, we kregen een Bobike fietstoeltje, paste op geen van onze fietsen dus hup een mamafiets gekocht. Toen vonden we heb niet meer zo handig om telkens de bugaboo in de auto te proppen dus ook maar een lichtgewicht buggy gekocht. Nu kan ze nog net niet lopen dus als we ergens heen gaan op de fiets moeten we haar daarna de hele tijd ronddragen... dat wordt ook best zwaar op den duur.

Dus nu twijfel ik of ik niet ook een standaard voor de buggy aan de mamafiets moet laten maken. Ik ben er alleen niet van overtuigd dat dat heel fijn fietst met zo'n ding achterop, heeft er iemand ervaring mee?

Groetjes Femke

Hoi,

Ook ik heb een mamafiets en wij hebben wel meteen een buggydrager erop laten zetten.
Zelf vind ik dat je er opzich niet zoveel last van hebt met fietsen met een buggy erop.
Je moet er alleen even rekening mee houden, dat je fiets dan dus een stukje langer is door dat ding zeg maar. Dat je niet door smalle paadjes of zo gaat fietsen.
Het is even handigheid in krijgen om je buggy dan op de fiets te doen, maar tijdens het fietsen zelf heb ik er nog geen problemen mee gehad.
Ik vind het verder ideaal, want ben je op plaats van bestemming, hup je buggy eraf en je kindje kan erin en je hoeft dan niet de hele tijd met je kind op je arm te sjouwen.
Succes verder met je beslissing.

Liefs marielle

Hallo,

ook ik heb een buggydrager op mijn fiets, maar ik moet zeggen dat ik deze met Bente nog niet gebruikt heb. Ik vind het niet heel fijn fietsen, voor mijn gevoel zwaait de fiets nogal makkelijk heen en weer. Maar dat is alleen met op gang komen. Als je eenmaal fiets heb je daar niet meer zoveel last van.

groetjes Danielle, mv bente 13.03

Ik heb het al een poos zeker 2 jaar vanwege milton.
Ik vind ene kant handig andere kant onhandig want je fiets word wel erg zwaar op den duur. Maar je heb je buggy bij de hand dat is wel weer handig en je kan snel even je fiets pakken.

groetjes lisette

Als de buggy er eenmaal op zit vind ik het fietsen ermee wel gaan. Maar wat een gedoe om die buggy op die drager te krijgen. Ik heb nu 2 losse elastieken spinnen en daarmee gaat het makkelijker. Het heeft mij echt heel wat bloed, zweet en tranen gekost.

Hoi moeders,

Heb vandaag mijn auto verkocht en wil dit weekend een fiets kopen met kinderzitje en ook een standaard voor buggy erop zodat ik de buggy mee kan nemen bijvoorbeeld naar het winkelcentrum hier.

Graag wil ik een kinderzitje achterop de fiets plaatsen, omdat ik dit toch veiliger vind dan voorin.. Is er achter dan nog plek voor een buggystandaard met buggy?

groetjes

Jess

Ik heb stoeltjes van Bobike en een buggy-mee deluxe en dat past.

Terug
Bovenaan