buggy blokker of kruitvat

Hoi mensen hebben jullie ervaring met de buggy's in de titel? Heb al een goede buggy, maar wil een degelijke erbij voor op de fiets, maar vind het zo moeilijk.

Misschien mensen met ervaringen, met degelijke goedkope buggy's.
Maar nu is er ook een buggy bij de prenetal in de aanbieding.

Nou hoor graag jullie ervaringen over deze buggy's

x yvonne

ik heb een goedkope van kruitvat, maar is echt aan teraden voor groter kinderen, want ik vond het wel echt 'zakken' waar ze in liggen, maar misschien is het model van nu beter, van de week in de aanbieding een maar die is misschien wel tezwaar voor de fiets.

succes met kiezen

Waarom niet de buggy die je hebt gewoon op de fiets? Dat kan volgens mij gewoon hoor, je hebt van die beugels voor op de fiets. Anders zit je weer met twee van die dingen (en ik weet niet hoe het bij jou zit maar welke kant ik in mijn huis ook opkijk overal babyspulletjes ;)) alleen niet als ik richting de tv kijk maar met een beetje pech ligt er dan weer een babydvd op het kastje. Zo'n klein mensje en het neemt je hele huis in beslag hihi!

ik heb de simpele van kruidvat, paar stokjes en stukje doek. kan idd op de fiets maar is wel voor oudere kids. het is neit verstelbaar dus je uk kan niet liggen en slapen en dat doen ze gewoon nog vaak.
ook geen zonnekap en niet verstelbaar, met mijn 1.74mtr is deze buggy toch te laag.
Maar ja ik fiets nog niet op moment, ivm jonna nog niet op de fiets mag en ik last van bekken heb.
oja die van kruidvat past heel klein naast de deur achter het gordijn hahaha die zie je niet eens staan

Terug
Bovenaan