Buggy - ervaring

Hallo,
Ik ben op zoek naar een buggy die geschikt is voor wat grotere kinderen. Mijn zoon is 2,5 jaar maar vrij lang voor zijn leeftijd. Gezien onze komende vliegvakantie ben ik op zoek naar een geschikte buggy ' voor in geval van nood' . Thuis gaat hij gewoon lopend mee of eventueel in de wandelwagen. Heeft iemand hier ervaring mee?

 
Hallo,
Ik heb toevallig vorige week een buggy gekocht bij Prenatal.
Onze zoon is 26 maanden en ook flink maar heeft er ruimte genoeg in. Het is ook nog een comfortabele buggy dus niet zo'n "hangzak" met alleen een lapje stof tussen het frame.
Ze zijn nu in de aanbieding voor 74,95.
Succes.
Groetjes Mirella
 
Hoi Karin,

Ik heb  nu  alweer 2.5 jr  tijd geleden een tweedehands McLaren gekocht via marktplaats, omdat ik verwachtte dat ik hem niet veel zou gebruiken en dus geen geld aan een nieuwe wilde besteden.
 
Die verwachting is uitgekomen, maar hij is perfect voor het vliegtuig en korte stukjes op de fiets geweest, denk ook aan de trein en zo. Mijn dochter is inmiddels 3 en vindt het nog heerlijk om erin te zitten (past ook perfect hoor) Die kans krijgt ze niet meer vaak hoor, ze mag haar eigen beentjes gebruiken!!! Alleen bij uitzondering neem ik dat ding nog mee.

McLaren is een zeer goed merk met een goede "wegligging", vandaar dat ik daar toen voor ben gegaan.

Groetjes en succes met je beslissing,

Joke
 
Terug
Bovenaan