Buggy in bakfiets/Urban Arrow

<p>Hoihoi, <br /><br />Ik heb een hele specifieke praktische vraag: is er iemand die ervaring heeft met het meenemen van een buggy in de bak van de Urban Arrow Family? </p><p>We hebben nu de Nuna Pepp, maar deze past er niet in. We willen liever geen bagagedrager aanschaffen en erop monteren. </p><p>De buggy moet wel kwalitatief goed zijn en comfortabel zitten en rijden. Ik dacht zelf aan een paraplubuggy, zoals de MacLaren Quest of de Quest Arc. </p><p>Hoor graag jullie tips, alvast bedankt! </p>
 
Ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk gekozen voor de quinny Zapp xtra2
ik was er heel blij mee. Helemaal bij het begin kon ik de maxicosy erop klikken. Met 1 kindje in de peutersschaal paste het ook nog prima. En was het fijn dat het een buggy was die in ligstand kon, hij is zelfs mee in het vliegtuig naar Amerika gegaan.
Maar bij de tweede uiteindelijk toch een lichte draagzak (marsupi breeze) in m'n fietstas gestopt (was vaak makkelijker met de loslopende peuter erbij)
succes met de keuze!!!
 
Ah oké, dankje voor je reactie! 
Wat ik er even bij had moeten zetten is dat we 2 kindjes in de bak hebben; nu nog een baby in de maxi cosi, maar over een tijdje dus 1 in de peuterschaal en 1 (5 jaar) op het bankje. 
Ik zag ook de Easywalker XS, die lijkt best klein opgevouwen. 
 
Beste, ik ben ook op zoek naar een buggy voor in de Urban Arrow. De GB pocket lijkt mij het gemakkelijkst, maar uiteraard minder stevig. Welke buggy hebben jullie uiteindelijk gekozen?
 
Terug
Bovenaan