Buggy in venetie

Hallo, wij gaan van  de zomer naar Italie op vakantie en willen dan ook graag een dagje naar Venetie. Onze zoon is bijna 4 en zit nooit meer in de buggy, nou willen wij de buggy toch meenemen zodat wij bv in Venetie ongestoord (dwz niet constant opletten waar hij is en geen gezeur over moeie benen en ik wil op je nek) kunnen rondkijken. Nou vraag ik mij alleen af of je daar wel fatsoenlijk met de buggy kan rijden, is het niet te druk of liggen er overal keitjes. Heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes mama1974
 
Het is alweer even geleden dat ik ben geweest, een jaar of 4 a 5 geleden. Maar het is er meestal wel erg druk, zeker de smalle straatjes waren erg druk. Een beetje de drukte van een braderie zeg maar. En de meeste straatjes zijn wel met keien, van die kleine keitjes volgens mij. Vaak zijn het ook van die smalle hellende straatjes. Maar een beetje buggy moet daar wel doorheen komen, tis alleen wat harder duwen. Maar wel zo makkelijk dat je niet steeds hoeft op te letten waar hij is, zeker in de drukte.
 
Terug
Bovenaan