Buggy/Kinderwagen voor op vakantie

<p>Hoihoi,</p><p>Wij willen volgende maand een weekje op vakantie met het vliegtuig. Onze dochter is dan 5,5 maand. We hebben een joolz day 3 maar vind deze te groot en kostbaar om mee op vakantie te nemen. Welke buggy raden jullie aan of waar moeten we op letten?</p><p>Tips zijn welkom, alvast bedankt </p><p> </p><p>groetjes </p>
 
Hier ook de koelstra simba. Hij kan heerlijk plat. Uiteraard niet het comfort van een echte wagen, maar prima voor op vakantie. Wij hadden er wel een reishoes om.
 
Ik zou je kinderwagen gewoon mee nemen. Zo een traveller tas huren bij van Asten. Zo is heel je wagen beschermd en heb je toch de goede kinderwagen op vakantie. Ik vind ze met 5 maanden persoonlijk nogal jong om dan al in een buggy te leggen.
 
Veel plezier op vakantie 
 
Iemand met andere inzichten voor een baby van 10.5 maanden op het moment van de reis. Het is ons eerste kindje en ik kan moeilijk inschatten hoe stabiel hij zal zijn op dat moment...
Wij hebben de Joolz Geo2. Meenemen vind ik niet echt een optie, zoals hierboven gezegd, omwillen van omvang en kostbaarheid. Anders wel heel tevreden over.
Mijn man en ik zijn beiden vrij groot. Als ik bijvoorbeeld een Quinny zapp zie... Daar zullen we niet makkelijk mee zijn denk ik. Suggesties op dat vlak?
 
Gebruiker...,
wij hebben ook een Koelstra. Ideaal! Onze oudste met 5 maand daarin mee naar Barcalona geweest en ook daarna veel plezier van gehad. Hij kan idd plat.
Ideale van een buggy: lichtgewicht dus handig voor mee op reis. Blij om nooit bakbeest van een kinderwagen mee te hebben hoeven slepen. En hij kan mee tot aan de vliegtuigdeur! Daarna doen ze hem pas in het ruim. Een gewone kinderwagen moet je inchecken met je koffers en dan nog 2,5 uur met je kind op je arm totdat je het vliegtuig in mag.. Wel moet je even overbruggen tot aan het bagage ophalen, want de buggy komt er dan weer met de koffers uit op de band.
Veel plezier op vakantie!
 
Ik heb ook een koelstra simba maar ben er juist helemaal niet blij mee en aan het zoeken naar een andere. Ik zou in ieder geval kiezen voor een buggy met 1 duwstang net als je normale wandelwagen. Dat loopt veel comfortabeler dan 2 van die losse handvaten.
 
Terug
Bovenaan