buggy kopen...

Hallo,

Binnenkort gaan wij op vakantie met ons 11 mnd dochtertje en moeten we nog een buggy kopen. Heeft iemand goede ervaringen of juist geen goede met een bepaald merk buggy??? Alvast bedankt!

Groetjes
 
Hoi!

Wij hadden voorheen een 5e-hands buggy van een oom van me gekregen.
Na een aantal maanden ging die kapot en toen viel ons oog op een buggy (vraag me niet naar het merk) wat te koop stond bij het Kruidv*t, voor 40 euro. Ideaal ding, lekker stevig, bevalt prima. Ik was niet van plan om er veel geld voor te betalen. Wij gebruiken 'm alleen op vakantie of als ik eens de stad in ga (hij ligt in de auto). In alle andere gevallen hebben we een kinderwagen / wandelwagen, gewoon voor in de buurt.
 
Hoi,

Wij hadden ook de buggy van de kruidvat en ik vind het on ding.
Ik vind persoonlijk de wieltjes niet lekker lopen , de eerste 3x dat ik hem gebruikte was ik super te vreden, maar nu echt niet meer.
Ik heb toen een tweede hands gekregen van chicco en die beviel wel goed maar daar werken de beveiligingen niet goed meer van, dus die ligt al op de vuilnisbelt.
Nu hebben wij zelf weer een nieuwe gekocht en hebben wij ons over verschillende merken laten informeren en zijn wij uit gekomen op de goedkoopste van chicco en die bevalt super.
Succes met het kopen van een buggy.
 
groeten saskia
 
hallo
ik heb zelf een meclaren buggy ideaal hij is heel licht
makkelijk in te klapen en er zitten 5 standen op
wel handig kaya is nu 7 maanden en zit er al in ik had hiervoor een queenie wagen en iedere keer als hij er in zat wel het gillen geblazen en nu met de buggy kan ik de heledag weg en meneertje vind het wel prima

succes mariella
 
Terug
Bovenaan