Buggy Maclaren Techno XT

Wij willen op korte termijn een buggy aanschaffen (liefst deze week nog omdat we volgende weekend een weekendje weg gaan en hem dan goed zouden kunnen gebruiken)
Deze moet in elk geval op de fiets mee te nemen zijn (dus max 7 kg), maar ook fijn rijden en comfortabel zijn, want oa voor op vakantie willen we hem ook kunnen gebruiken ipv de kinderwagen ivm beperkte ruimte in de auto.

Vrienden en familie raden allemaal aan om een maclaren te kopen, want zij hebben allemaal spijt van een te goedkope buggy.

We hebben er een aantal bekeken gisteren en willen waarschijnlijk gaan voor de Maclaren Techno XT. Wel erg duur, maar lijkt ons veel fijner dan de Quest.
Enige probleem: kan die op de fiets mee? Bij de prenatal stond op het kaartje dat ie niet meekan op de fiets, maar ze wisten ons in de winkel niet te vertellen waarom. Ze dachten dat hij te zwaar was, maar volgens de specificaties is ie 6,5 kg, dus zou wel moeten kunnen.

Is er iemand die een Techno XT heeft? Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006)

 
Hier geen ervaring, maar wel even nieuwschierig gesurft. Op de site van maclaren staat ook 6,5 kg basisgewicht, maar als ik kijk op een andere site, babycare.nl dan staat daar 7.7 kg. Het kan zijn dat er door wat bijkomende dingen hij iets zwaarder is.

Ik moet zeggen dat ik wel heeeel erg schrok van de prijs. Wij hebben een maclaren overgenomen van 5 jaar oud en die doet het nog goed, alhoewel die wel erg versleten is, maar die was alleen voor de vakantie omdat onze wagen niet mee kon.

Als ik jou was, zou ik goed gaan proefrijden met buggy's, met je kind erin. Er zijn veel verschillende soorten en ook verschillende soorten van maclaren die ook stukken goedkoper zijn.

Succes!

Miriam
 
hoi,
wij hebben en buggy van    maclaren.
een gewone die wel in meerdere standen te verzetten is.
en echt je rijd met een mercedis onder de buggy's.
geen moeite met bochten met 1 hand sturen enz.
wij hebben hem nu 4 jaar! tweede kind zit er nu al een jaar in.
en we hebben een goedkopere buggy voor mee op vakantie (in het vliegtuig zijn ze niet zo zuinig)
maar deze kon ook mee op de fiets, maar zelf vond ik het niet prettig, hij wiebelden   en ik had toch echt het idee als we over een drempel heen gingen dat ik ging steigeren.

maar goed ik ben super blij met mijn maclaren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hij is zijn geld waard
 
Volgens mij hebben wij de McLaren Quest, al weet ik het niet zeker.
Wij zijn echt blij dat we gekozen hebben voor deze relatief dure buggy. Hij is met 1 hand in en uit te klappen en ook te besturen. Erg handig wanneer je nog wat klein grut om je heen hebt lopen.
De zonnekap hebben wij er afgehaald, dat scheelt een hoop ruimte en echt functioneel was hij toch niet.
succes met je keuze!
 
Hij is besteld hoor, nog een paar weekjes geduld en kunnen we hem echt gaan testen.
Nu 20% korting op alles bij Prenatal, dus mooi moment om zo'n dure aanschaf te doen!

Karin, mv Hannah (20-11-2006)

PS. Zat ik in de winkel vanmorgen om de bestelling op te geven, krijg ik de opmerking dat we onze dochter (die ik dus gewoon bij me had) niet te snel in de buggy moesten zetten, ze moest wel eerst zelf kunnen zitten...ahum...dat kan ze al lang hoor, ze is ook al 10 maanden...ja, wel wat klein voor haar leeftijd...
 
Terug
Bovenaan