Buggy Maclaren Techno XT

A

Anoniem

Guest
Wij willen op korte termijn een buggy aanschaffen (liefst deze week nog
omdat we volgende weekend een weekendje weg gaan en hem dan goed zouden
kunnen gebruiken)

Deze moet in elk geval op de fiets mee te nemen zijn (dus max 7 kg),
maar ook fijn rijden en comfortabel zijn, want oa voor op vakantie
willen we hem ook kunnen gebruiken ipv de kinderwagen ivm beperkte
ruimte in de auto.

Vrienden en familie raden allemaal aan om een maclaren te kopen, want zij hebben allemaal spijt van een te goedkope buggy.

We hebben er een aantal bekeken gisteren en willen waarschijnlijk gaan
voor de Maclaren Techno XT. Wel erg duur, maar lijkt ons veel fijner
dan de Quest.

Enige probleem: kan die op de fiets mee? Bij de prenatal stond op het
kaartje dat ie niet meekan op de fiets, maar ze wisten ons in de winkel
niet te vertellen waarom. Ze dachten dat hij te zwaar was, maar volgens
de specificaties is ie 6,5 kg, dus zou wel moeten kunnen.

Is er iemand die een Techno XT heeft? Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes,

Karin mv Hannah (20-11-2006)

Ik heb ook een Maclaren maar geloof niet degene die je beschrijft... Het is ook wel een goede (was 79.95) en kan ook op de fiets maar mijn nichtje had echt n superbuggy de Quinny Zapp (http://www.zapp.quinny.com/) en die kan je heel klein maken, nog de helft van een 'normale' buggy!!!
Kijk maar even op hun site, deze is ook wel duur maar vaak wel ergens in de aanbieding voor, ik dacht 139,95.... Hij rijdt echt super, is echt met 2 vingers te besturen!
Wij willen er ook binnekort 1 gaan aanschaffen want ze zijn gewoon zo handig voor inderdaad vakantie of fiets!
Hoop dat ik je nu niet in twijfel gebracht hebt... hahaha!

Groetjes L81

deze site is misschien nog beter, http://www.letsgostrolling.com /quinny-zapp.html
Zag dat die andere site ook geen link is... dan maar knippen/plakken!
Na punt com even de spatie weghalen!!!

xxx

De Quinny Zapp  is voor ons geen optie, want die is niet verstelbaar.

Groetjes,

Karin mv Hannah (20-11-2006)

Hoe bedoel je niet verstelbaar?
Is voor ons ook wel handig om te weten....

Dat hij niet plat kan. De meeste 'gewone' buggy's kunnen in 4 of 5 standen ofzo, vanaf helemaal rechtop tot enigszins plat, dat kan de quinny zapp niet. Als Hannah wat groter is zal het wel niet meer zo nodig zijn, maar nu wil ze als ze moe is echt platter liggen. Als ze rechterop zit gaat ze jammeren, doen we de kinderwagen plat dan is het weer prima, dus wil ik dat een buggy dat ook kan.

Groetjes, Karin

WIj wilden ook per see een goede buggy, want we waren met de wandelwagen al voor een iets goedkopere variant gegaan, en dat was echt niet relaxed, veel kleine dingetje gingen snel stuk en liep gewoon echt niet lekker. Dus we wilden de buggy gaan gebruiken ipv de wandelwagen. We hebben uiteindelijk de mutsy spider gekocht, ook omdat deze ligstanden heeft, ern de quinny zap niet. Hij is wel echt heel duur (180 euro ofzo), maar wel heel erg fijn. Lukas ligt en zit er heerlijk in en hij rijdt goed. Ik weet alleen eigenlijk niet of ie op de fiest kan, daar ben ik ook  wel benieuwd naar....

Hello!!

Ik heb een buggy van Koelstra!! Die kan je helemaal inklappen en meenemen op de fiets!! Hij kan ook helemaal achterover dus ze kan er ook in slapen! Hij kost 90 euro geloof ik!!

xx memke

Terug
Bovenaan