Buggy mee op de fiets

Mijn zoontje kan eindelijk mee op de fiets! Het fietsstoeltje is gemonteerd, maar nu overweeg ik om ook een buggydrager en een eenvoudige, lichtgewicht buggy aan te schaffen. Wie heeft ervaring met een buggydrager? Werkt dat handig? En wat is een makkelijke buggy?

Bedankt alvast,

Sabrina
 
Hoi,

Ik vind het een drama. De buggy blijft niet goed hangen. Vorige zomer kon mijn dochter wel zitten maar nog niet staan, ze moest dus eerst in het stoeltje, dan is je fiets al niet meer stabiel en dan de buggy in klappen en op de fiets hangen, wat nog steeds niet lekker lukt. Ik heb het zeer weinig gebruikt.
Nu kan mijn dochter staan en lopen en ga ik het nog eens proberen, maar dan eerst kind uit de buggy en buggy aan de fiets en dan kind in het stoeltje. Lukt het dan nog niet dan gooi ik het ding eraf.

Groetjes
 
Ik vind het wel handig. Als je geen ander vervoer hebt, moet je toch iets? Ik vind het wel even een gedoe om hem goed en stabiel vast te zetten. Ik heb een zware mama fiets, met dubbele standaard dus die blijft zelfs met de buggy eraan nog rechtop staan.
Ik zou als je er veel gebruik van denkt te maken wel een extra lichtgewicht buggy nemen, omdat je toch wel wat wind vangt en wat instabieler word op je fiets.

Groetjes
Wasabi!
 
Hoi
Ik vond het ideaal, alleen heb ik nu twee kids ff passen of dat ook nog gaat op fiets.
Ik raad je wel aan niet zo een hele goedkope buggy te kopen,
ik kocht er een bij kruidvat maar moet nu bij tweede kind aan een nieuwe...
sucses
 
Hoi Sabine,

Ik heb vandaag voor het eerst mijn buggydrager gebuikt en het viel me mee.
Mijn kindje is niet zo zwaar dus ik heb haar eerst in het stoeltje gezet (fiets in fetsenrek en standaard uit)  en toen de buggy aan de drager gehangen. Bij mij blijft hij prima hangen. Je merkt met fietsen wel dat hij er hangt. Mijn stuur ging opeens een beetje heen en weer. Is even wennen.
Ik had vernomen van iemand die er verstand van heeft dat de Maclaren buggys en dan met name de Quest, de beste zijn. Lopen het beste. Maar die zijn erg duur. Toen heb ik er een op marktplaats gekocht (net als de buggydrager en het fietsstoeltje trouwens)

Groetjes,
Linda
 
Ideaal! Maar ik heb wel een mammafiets met zon dubbele standaard. Ik kan 2 kids plus buggy met gemak op de fiets hebben. Maar ik heb wel een Maclaren volo die weegt erg weinig.
 
Hoi Sabine,

Ik heb nu toch ook maar (via marktplaats) een mamfiets gekocht.
Ik vond vooral dat ik erg moeilijk tussen mijn zadel en het stoeltje door kon. Wel link bij een noodstop.
Verder vindt ik het heerlijk zo mobiel te zijn zonder meteen in de auto te hoeven stappen. (ik fiets graag)

Groetjes,
Linda
 
hoi, mijn zoontje stef gaat al vanaf 3 mnd mee op de fiets geweldig zo`n maxicosidrager achterop. nu zit hij lekker voorop de fiets en de buggy gaat altijd mee heb een lichtgewicht buggy van marktplaats af hetzelfde als de buggydrager, we hadden laatst een nieuwe buggy gekocht maar die was toch wel zwaar voor op de fiets dus die ligt nu in de auto!! allemaal veel fietsplezier groetjes elles
 
Terug
Bovenaan