Buggy mee op fiets

Hoi allemaal,
Wij zijn op zoek naar een buggy die goed mee te nemen is op de fiets, niet te duur is en liefst wel in verschillende standen in te stellen. Heeft er iemand tips? Goeie merken, floppers, waar moeten we op letten?
Alvast super bedankt voor alle tips, wij zien door de bomen (of buggy's!) het bos niet meer.
Groetjes, Irene
 
hallo,
wij hebben toen des tijd een maclaren(is wel ee dure buggy) gekocht die kon dan ook net mee op de fiets.qua gewicht.
maar toch was mijn ervaring dat de fiets(een luxe sparta) ging steigeren..
en ik slingerde er erg mee.
misschien heb je dit niet bij de bekende moeder- fietsen.
groetjes
 
Ik heb met mijn 2 jongens een mama-fiets gehad,maar vond het met buggy aan de fiets onstabiel blijven.
Wij hebben toen een onderstel gekocht waar je het voorfietsstoeltje op vast maakt.Ik vond dit ideaal.

Groetjes Jessica
 
Hi,

wij hebben een buggy van Chicco en daar zijn we uitermate tevreden over! Alleen het fietsen... ik vind dat erg moeilijk omdat de buggy aan 1 kant van je fiets hangt. En als je kind dan ook nog voorop moet, ik vond het doodeng. Ik ga dus niet meer alleen fietsen en met de buggy. Chicco is niet een van de lichtste buggy's, dat is wel zo. Maar voor ander gebruik dan met de fiets vind ik deze perfect.

Wij hebben ook wel zo'n speciale buggymee voor op de fiets, maar ik vind ze niet praktisch. Wij gebruiken hem dan ook nooit meer. Gaan liever wandelen of nemen onze uk op de fiets en laten hem lopen zover hij kan.

Gr. Tamara.
 
Ik zou een buggy nemen die niet te zwaar is. De buggy mee is weliswaar geschikt voor buggy's tot 7 kg of zo maar als die echt 7 kg weegt, vind ik dat het niet echt prettig meer fietst.

Groetjes Claudia
 
Terug
Bovenaan