Buggy mee op vakantie ervaringen?

Wij gaan van de zomer met het vliegtuig op vakantie. Lukas is dan 10 maanden. UIt diverse hoek wordt mij afgeraden om de Bugaboo mee op vakantie te nemen (is niet handig voor in het vliegtuig want je moet hem inchecken).

Mij is verteld dat je het best een '' simple buggy""   met ligstand mee kan nemen. Heeft iemand hier ervaringen mee? En waar moet ik op letten?

Annemieke

hallo,
wij gaan heel vaak naar ierland naar mijn schoonouders, dus ervaringen met buggy's in het vliegtuig heb ik wel.
wij nemen altijd een makkelijk in,- en uitklapbare buggy mee, dat is makkelijker voor jezelf. de eis is dat hij goed inklapbaar is (dus klein kan worden) en geen uitstekende delen heeft. op schiphol mag je hem meenemen naar het vliegtuig, maar als je terug komt krijg je hem pas bij de bagageband, dus je moet een heel stuk lopen met de kleine op de arm. wij krijgen op het vliegveld in ierland gelijk de buggy terug. maar ik weet niet hoe dat ergens anders gaat. je mag meestal ook je maxicosi meenemen in het vliegtuig.
veel plezier op vakantie
steffie

He Annemieke,

Wij hebben- toen luca 4 weken was - de wagen gewoon meegenomen. En dat ging prima. Ja, je moet die kleine wel even dragen door de gate enzo. Hoewel wij dat toen niet eens hebben gedaan: We hebben zijn maxi cosi (die je wel mee het vliegtuig in mag nemen) op een klein wagentje gezet en zijn zo heel Schiphol door gelopen. Easy!

Binnenkort gaan we weer op vakantie en omdat Luca dan oud genoeg is om continue te zitten, koop ik een kleine buggy (Quinny Zapp -> daar kun je ook de maxicosi op zetten). Deze kun je lekker klein opvouwen, er zit een reistas bij en je hoeft 'm pas bij de gate af te geven.

Groetjes Femke

Hoi

Toen Thomas 2,5 maand was, zijn we naar Turkije geweest (oktober) en ik had een hele simpele buggy gekocht bij de prenatal (heb steeds de aanbiedingen in de gaten gehouden) met ligstand en dat is super gegaan. Ik heb ook de bugaboo en ik hoorde ook van die verhalen dat er altijd wel iets mee gebeurd. De buggy was top!!! Ik had in de buggy zo'n loger deken gelegd zodat ie lekker zacht lag eruit vallen kon toch niet.
Dus ik zou zeggen hou de Prenatal in de gaten
liefs Esther

Terug
Bovenaan