Buggy of Wandelwagen mee op vakantie

A

Anoniem

Guest
Ik zit met een zwaar dilemma. Misschien kunnen jullie me even op de goede weg helpen. Wij gaan 1 juni op vakantie, lekker 2 weekjes naar het Vennenbos in Noord Brabant. Maar nu zit ik heel erg te twijfelen, neem ik nu de buggy mee of de wandelwagen ? Als ik hele stukken zou gaan lopen lijkt het me voor Milan lekkerder om in de wandelwagen te zitten (hij is dan net 8 maand ) maar om de buggy mee te nemen in de auto, dat scheelt gewoon heel veel ruimte. En wie zegt dat het mooi weer wordt en dat wij dus hele stukken gaan wandelen ?

Hellup, Wat zouden jullie doen ?

Een ietwat hopeloze Jolanda

Ik zou de wandelwagen meenemen.. Je loopt er toch heel wat af in zo'n park en ik neem aan dat je ook ergens lekker wilt zitten? Dan ligt hij toch een stuk aangenamer in een wandelwagen dan in een simpele buggy. Daarbij moet Milan nog 8 mnd worden, dus het comfort van een wandelwagen zou voor mij zeker prio 1 zijn. Je kunt er ook een stuk meer in/aan kwijt dan aan een simpele buggy, dus dan ook een voordeel..

Natuurlijk heeft iedereen er een eigen mening over..
Succes met je keuze!

Esmé mv Kay

Ik ben het met Esme eens. Ik zou ook voor de wandelwagen gaan, meer comfort en meer pakruimte.
Liefs Maaike mv Twan 8 mnd

Ook ik zou de wandelwagen meenemen. OOk handig als je 's avonds ergens wilt eten dan kan de kleine lekker in de wagen slapen.

Ik zou ook de wandelwagen meenemen. Dan maar een t-shirt minder in de tas.

Wij waren ook heel blij dat we de wandelwagen mee hadden. Het is wel iets meer ruimte, maar je merkt wel in het gebruik dat het prettiger is. En inderdaad loop je nou eenmaal veel in een (veelal autovrij) bungalowpark....

Liefs Annet

Hoi Meiden,

Jullie hebben me overtuigd. We nemen de wandelwagen mee, als we dan uiteten zijn en meneertje is een beetje moe dan kan hij lekker in de wagen slapen in de buggy is dat toch net even niet. En tja, dan maar wat minder mee de boodschappen kan ik daar ook doen in het plaatsje en de eerste avond word het dan maar patat.

Heel erg bedankt !!

Terug
Bovenaan