Buggy Quinny Zapp nog te groot (10 mnd), wat te doen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

mijn dochterje is nu bijna 10 maanden en gaat sinds kort mee voorop de fiets. Ze  vindt het heerlijk en ook ik geniet, want ik krijg nu toch weer een stukje vrijheid terug. Voordat ik haar had deed ik nl. alles op de fiets en nu was ik toch wat meer aangewezen op de auto. Maar ik heb een klein probleempje. Ik heb nl. de Quinny Zapp buggy en daar past ze echt nog niet is, is nog veel te ruim, ze zakt helemaal onderuit. Nu kan ik duw wel op de fiets naar het centrum maar vervolgens is het lastig winkelen zonder buggy. Vindt het geen optie om haar op de arm mee te slepen en de kinderwagen (bugaboo) kan ik natuurlijk niet meenemen op de fiets. Heeft iemand suggesties hoe dit op te lossen? Denk dat ze over een maand of 2 wel goed in de Quinny Zapp zit. Bedankt!

Ik heb geen ervaring met de Quinny Zapp, maar hoor meerdere mensen om me heen bij wie buggy te groot was als oplossing aandragen er een dikke handdoek inleggen (achter de rug en vooral ook bij zitgedeeelte. Niet een manier om uren mee te wandelen , maar toch voor korte stukjes effectief. Zelf pak ik nog wel eens een boodschappenwagentje en zet zoonlief er voorin. Dan loop ik daarmee diverse winkels in. Ziet er minder charmant uit, maar ik krijg een lamme arm!!
Succes ermee, groetjes mira, mama van jaap (02-01-07)

Hoi Miek, Mijn zoontje zit ook in de zapp en hij is
nu 11 maanden.Ik heb er alleen wel een voetenzak inzitten en daardoor zit ie
er prima in en hij zit ook lekker warm.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Groetjes,

of je gebruikt tijdelijk een draagzak / draagdoek?

doe ik nog steeds, vind het zo'n ge****om die buggy op die buggy-mee te prutsen.

Meiden, bedankt voor jullie reacties!
Een draagdoek/zak vindt ik niet echt een oplossing. Daar vindt ik haar veel te zwaar voor (ruim 9 kilo) dat kost me mijn rug! Toevallig heb ik haar van de week in een gewone buggy gezet bij vrienden van ons en daar zat ze wel prima in. Die riempjes konden strakker dan die van de quinny zapp waardoor ze goed bleef zitten.
Een handdoek erin heb ik nog niet geprobeerd. Ik ga het nog wel een keer bekijken. Het zou mooi zijn als ik de riempjes strakker aan zou kunnen trekken, want dan zou ze er wel in passen.

Ik wilde ook buikdrager zeggen, heb mijn mannetje van tien kilo er ook nog in met boodschappen doen.

Hier ook een zapp maar die gebruik ik niet omdat er geen ligstand op zit en hij slaapt nog veel tijdens het wandelen.

Groetjes
Chris

Wij hebben ook een Zapp en ik ben er achteraf niet zo tevreden over. Ik heb een gewone simpele buggy gekocht waar ze net zo goed inzit, maar ide makkelijker mee te nemen is op de fiets, met fietstassen.

Terug
Bovenaan